Sprong 4?

Hi iedereen! Mijn dochtertje is op 17 april geboren en ik was op 3 mei uitgerekend. 2,5 week “te vroeg” dus. Nu heb ik de app oei, ik groei en die geeft aan dat je je uitreken datum moet bevestigen. Als ik dit doe, komt de tijdlijn en handelingen die ze al doet niet overeen. Als ik dat met 17 april doe wel. Hebben meerdere dit meegemaakt? Ze is namelijk nu ook 2 dagen al ontzettend onrustig, veel huilen en niks is goed. Het slapen gaat gelukkig in de avond/nacht nog goed.

Grappig, ik ben 16 april bevallen, ook van een meisje, en was uitgerekend op 2 mei. Ik heb precies hetzelfde. Haar tijdlijn klopt wel met 16 april. In de app staat ook dat her 2 weken kan verschillen. Ik zelf heb het losgelaten en merk snel genoeg wanneer ze in een sprongetje zit, merkte dat ik mijzelf er gek mee maakte en er echt op ging zitten wachten

Mijn zoontje was met 36.6 1 dag prematuur. Klopte ook niet met die tijdlijn. Heb me er nooit veel van aangetrokken, het was meer dat ik een globaal idee had van waar we ongeveer zaten wbt ontwikkeling.

Haha grappig!! 1 dag verschil. Merk je toevallig ook nu onrustige dagen of valt het mee? Ik kijk ook niet vaak in de App en ik zie het wel wanneer het voorbij is maar het is wel "leuk" om te zien dat het dan klopt met wanneer die het aangeeft. 

Nee sinds 4 dagen slaapt ze juist ineens de hele nacht door en is ze vrolijk! Ik hoop dat sprong 4 nog even op zich laat wachten haha

Hier was de kleine ook 2,5 week te vroeg. Sprongetjes lopen eerder gelijk met de geboortedatum dan met de uitgerekende datum.

Terug
Bovenaan