Sprong 6; dramatisch in- en doorslapen

Hi allemaal!

Onze dochter is bijna 8 maanden oud en sinds een kleine week zit zij in sprong 6. Sinds twee dagen is het één groot drama met in- en doorslapen ‘s avonds. Steeds na een uurtje of wat wakker, hard huilen, in de nacht jammeren. Er naartoe gaan heeft weinig zin, want ze wordt er niet rustig van en stopt ook niet met huilen. Haar steeds uit bedje halen is in mijn ogen ook geen optie. Slapen gaat overdag trouwens heel goed, verder neemt het humeurige en zeurderige gedrag overdag ook wat af. Kan de slaapregressie nog een rol spelen? We hebben ook een peuter van drie jaar en zij maakt hem helemaal dol met haar gehuil..

Bedankt alvast voor het lezen en ik hoop op wat erkenning.

Liefs!

Herkenbaar wij hadden dit ook een tijdje. De sprong geeft zulke grote ontwikkelingen dus ik denk dat het daardoor komt, bij ons bleek het geen slaapregressie want het duurde maar 1-1,5 week. Ik geloof zelf niet in laten huilen en vind uit bed halen niet erg, ze zijn zo klein en ze hebben je gewoon even nodig. Je verwend ze er echt niet mee, hij slaapt bij ons nu opeens door terwijl hij zo vaak in onze armen is beland 's nachts. Alles is een fase❤️

Terug
Bovenaan