Sprong 6

<p>Heeft iemand ervaringen met sprong 6? Voor mijn gevoel zit mijn zoontje er nu middenin en ik word er af en toe gek van. Drinkt super onrustig, is alleen maar om zich heen bezig, zijn sokken uit het aan trekken, boos worden als het niet snel genoeg gaat. Is weer moeilijk te vermaken en ontzettend chagrijnig (erger dan bij de eerste sprongen) en weer zo vroeg wakker 's ochtends (05.30uur). Pfff soms zou je willen dat die sprongen niet bestonden haha</p>

Oh ja or hier ook gehad. Ze springen wat af al was sprong 6 hier maar 2 weken. Sprong 5 vond ik erger maar na sprong 6 deed hij zoveel leuke nieuwe dingen!! Vooral dat gemekker als ik maar even uit zicht loop. Man.. je kan niet eens naar de wc of de sirene gaat al. Vreselijk irritant en zeker na een paar weken... dan denk ik al jaaaaaaa kom eraan haha we gaan nu richting sprong 7. Ook nu weer paar dagen rond 6 uur wakker en t gemekker begint ook weer. Deze schijnt wat langer te duren weer. We wacht een het maar af. Meer kun je helaas niet echt doen. T gaat weer over

Terug
Bovenaan