sprong????

Joelle is nu 7 maanden en niks is goed, ze wilt kruipen en zitten maar dat kan ze nog niet.
en dan wordt ze zo boos.
Ook is ze de hele dag aan het jengellen, is dit een sprong?
Groetjes anouk

Hoi Anouk,

Nee, geen sprong, die komt weer tijdens 8,5 maand. Wel zit ze nog steeds in de sprong van 6 maanden. Ze weet dat ze al van alles zou moeten kunnen, maar gebruikt van alles nog maar een beetje. Dus, jengelen en huilen en boos worden omdat dingen niet lukken. Mijn dochter is net zo oud als jouw dochter en hier hetzelfde verhaal. Zitten vind ze prachtig, maar kan ze nog niet zelfstandig en denk maar niet dat madam op haar rug wil liggen, dat is haar nu te min. Ze rolt en tijgert al de hele kamer door en dat gaat al best rap, maar als ik haar voorbij loop, dan ga ik te snel voor haar en is het zeuren.

Sterkte, zal nog wel even duren. Heeft je dochter al tandjes? Daar begint mijn dochter volgens mij nu mee, dat brengt ook aardig wat tranen teweeg.

Groetjes!

nee ze heeft nog geen tanden maar die zijn wel onder weg als ik het zo voel in haar mondje.
jou dochter kan in ieder geval al tijgeren dat lukt joelle nog niet en daar wordt ze ook echt wel boos om, soms is het ook best wel grappig om te zien.
maar we houden goede moet.

same here,mijn meisje is vandaag 7 maanden en ik heb het idee dat we al 4 weken aan de gang zijn......hangerig, 's nachts zeer slecht slapen enz. ze kan sinds een week of 2,5 zelf zitten en ook echt een half uur zelf bijven zitten, maar rolleboll op rug en buik wat eerder leuk was is nu uit den boze voor madame! eerst dachten wij ook tandjes, maar die zie nu nog steeds niet verschijnen. heb ook het idee dat ze veel te veel wil,maar niet lukt. begin het wel een beetje beu te worden hoor, wil mijn altijd vrolijke, 's nachts lief slapende meisje terug :)

Terug
Bovenaan