sprongetje 19 weken, wie kan mij meer vertellen???

Hoi hoi,

Kan iemand mij iets meer vertellen over het sprongetje van 19 weken? Het ' Oei ik groei' boek is besteld, maar helaas nog onderweg!!!

Op internet vind ik ook niet heel veel inhoudelijks :)
Weet wel dat Laura alleen maar wil spelen en de hele tijd loopt te kraaien, ha ha. Er komt opeens geluid uit haar, dat mag enige naam hebben. We hebben wel ontzettende lol om haar!

Ze eet wel weer iets minder goed, omdat ze alleen bezig is met alles om haar heen (behalve de fles)! Verder wat vaker wakker. Bewn heel benieuwd hoe je op dit sprongetje in kunt spelen en waar de kleine meid verder behoefte aan heeft...

Liefs J

Leuke sprong he! Gewoon lekker spelen met haar... Veel praten met en tegen haar... En kijk es in het groeiboekje consultatiebureau... Krijgt ze al fruit en groentehapje? Dit bevordert haar spraak... Ik zou lekker wat speelgoed om haar heen leggen, zodat ze het probeert te grijpen... Verder zou ik de fles geven in een rustige ruimte, waar er geen/weinig geluid om haar heen is, zodat ze van geluid niet afgeleid wordt... Verder heb ik zo geen tips... Ik probeer altijd gewoon, ik volg geen oei ik groei of dat soort dingen... Ik kijk naar wat Jesly wil en leuk vind...

Succes x marleen

Heel herkenbaar allemaal.
Maar Sara is inderdaad vooral ook wat meer hangerig. Wil heel graag op de arm worden genomen om alles van dichtbij te kunnen bekijken en dan grijpen maar.....
Haren, halsen, touwtjes, de spiegel is een heel groot succes :)
Heel veel plezier naast het huiligere en veel meer aandacht willen dan dat we gewent zijn van haar.

Ik lees Oei ik groei wel, maar vaak pas achteraf (denk er gewoon niet eerder aan) en dan is het vaak een feestje van herkenning.

Terug
Bovenaan