Sprongetje 3, 12 weken

Hoi hoi!
Even dit berichtje omdat ik twijfel of er in een sprongetje zijn beland. Mijn zoontje wil sinds een paar dagen niet liggen. Niet in de box, niet in bed. Hij gaat dan direct huilen. Wil wel graag zitten en wiegen geniet hij ook van.
Dat hij niet wil liggen is nieuw voor ons. Hij vond de box altijd geweldig maar wil er nu niets van weten. Ook slaapt hij snachts ineens heel onrustig. Zou dit een sprongetje (12 weken) kunnen zijn? Stiekem hoop ik daarop, dan zou het ook weer over gaan ? het huilen, jengelen en slecht slapen vind ik best pittig.
Ben benieuwd naar jullie reacties!

Zou heel goed kunnen hoor. Onze dame wilde tijdens haar sprongetjes het liefst de hele dag bij ons zijn. we merkten het altijd aan het slechtere slapen als er weer eentje bezig was. Gelukkig waren niet alle sprongetjes even heftig.

EN | REAGEER | REPORT | QUOTE

Zou zeker kunnen! Je ziet wel vaker dat ze op dat moment wat meer aanhankelijk zijn. Kan me voorstellen dat het wel pittig is! Onthoud dat het maar tijdelijk is, gaat over. Ze hebben je nu gewoon wat harder nodig ? 
De sprong zou ongeveer 2 weken duren volgens oei, ik groei. Het is trouwens wel altijd leuk om te zien dat ze daarna iets nieuws kunnen.
Tot nu toe heb ik bij geen van de 3 sprongetjes duidelijk verschil gezien. ? Omdat ik mail krijg dat zijn sprongetje dat eraan zit te komen hou ik er rekening mee, maar tot nu toe heeft het altijd mee gevallen ?

Zou heel goed kunnen.. Wij hebben hem net gehad bij onze dochter en heel herkenbaar wat je schrijft! Dat alleen maar bij papa/mama willen zijn schijnt echt erbij te horen.. Wij hadden ook nog slechte slaap erbij. Duurde bij ons een weekje. Nu is ze weer helemaal in dr sas.. "Gelukkig" volgt daarop bijna gelijk sprong 4?.

Kan een sprongetje zijn. Bij de oudste vielen de sprongen wel mee en die sliep nooit slechter, maar de jongste, nu 17 weken, heeft wel veel last van sprongetjes. Als ze niet willen liggen, kunnen het ook nog de oortjes zijn.

Terug
Bovenaan