Sprongetje 4

Hoi,

Onze kleine is nu 4 maanden en 20 dagen oud en doet het super goed.
Nu merk ik dat hij de laatste dagen smiddags lastig tot weinig slaapt.
Normaliter sliep hij 2 uur aansluitend nu moet ik blij zijn met een uurtje. Daarnaast veel hazenslaapjes.
Ook is hij hangeriger, huileriger en humeuriger dan normaal.
Volgens de Oei ik Groei app zit hij in sprongetje 4 en duurt deze nog 6 dagen. Kan het zo zijn dat hij alleen deze 6 dagen en afgelopen 3 a 4(?) dagen last heeft van deze sprong? Hiervoor was er niets aan de hand.
Of is het omdat hij 9 dagen te vroeg geboren is, dat die dagen er dan nog bij komen in die app?

Uitgerekende datum ingevuld maar dus 9 dagen te vroeg geboren... op basis van de uitgerekende datum worden de sprongetjes berekend.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet je hoe dit precies zit?
 
Een sprong kan 2 weken eerder of 2 weken later beginnen dan in de app staat. Ook kan het zo zijn dat je er weinig van merkt of juist veel. Of zoals nu een aantal dagen. Hou je dus niet teveel vast aan de datums in de app. Wel is het fijn om te weten waardoor het komt dat hij slechter slaapt, humeurig is enz. Dan verklaart een sprong soms heel wat.
 
Onze dochter is 4 maanden en 4 dagen en wij zitten al 3 weken in het sprongetje, slecht slapen overdag en in de nacht, heel veel huilen. Ik hoop echt dat wij er snel vanaf zijn. Sterkte en hopelijk duurt het bij jou niet lang.
 
Terug
Bovenaan