<p>Hoi allemaal, </p><p> </p><p>ik ben op zoek naar mensen die dit herkennen. Mijn dochter is nu 5 weken en 3 dagen oud en op het standaard huiluurtje elke avond was ze een rustige baby tot 3 dagen geleden. Ze heeft verborgen reflux en krijgt doorboor jbpm in haar flessen en doet dat sinds 2 weken super. De afgelopen 3 dagen waren vreselijk. Ze huilt continue, slaapt hele korte slaapjes en het liefst alleen bovenop mama terwijl ze normaal toch wel 2 slaapjes in haar wiegje doet boven. Het gekke is wel dat ze sinds 2 nachten wel doorslaapt van 23.00 tot 06.00. </p><p>Ik begin bijna te denken dat ze last heeft van haar voeding. Na het drinken begint de onrust dat houd ze zeker 2 uur vol en na 2 uur word het iets minder. 3 uur na de voeding valt ze in slaap en word ze rustig en na 4 uur is het ongeveer weer tijd voor de volgende fles. Zijn er mensen die dit herkennen? </p><p>Ik lees ook veel over een sprongetje met 5 weken maar hoelang duurt dat en hebben jullie kindjes dit ook/gehad? </p><p>Ik zit echt met mijn handen in het haar af en toe. Ze gilt het echt uit.... </p><p>grtjs een iets wat wanhopige mama op het moment! </p>