Sprongetje dag 10

<p>Hi! Hoe hebben jullie dit sprongetje ervaren? Hoelang heeft het bij jullie geduurd? Ik geef borstvoeding en zoon is zo onrustig!! Eerste anderhalveweek ging zo super goed en dan komt dit sprongetje het verpesten als t ware.. </p>

Ik geloof niet dat je een sprongetje bedoelt, maar meer een regeldag? Het eerste zogenaamde sprongetje is pas rond 5 weken...
Regeldagen zijn nuttig om de borstvoeding op de behoefte van je baby af te stemmen. Soms duurt dit maar een dagje, soms wel een aantal dagen. Het belangrijkste is om je kindje zo vaak aan te leggen als hij nodig heeft, dat stelt het meest gerust en dan gaat het ook het snelst weer over :) Succes!

Dag 10 hier was ook een soort regeldag/sprongetje.. vooral in de avond wilde ze bijna continu drinken. En toen had ik net een vriendin op bezoek dus dat was wel wat lastig met een baby vastgeplakt aan je borst ? nu met 4,5 week had ze weer een regelavond en ging ze over van 2 borsten per keer naar 1. En dan elk uur drinken. Je merkt het wel dat je productie weer aangepast wordt dus eigelijk zijn het heel nuttige momenten denk ik maar zo ? Ik heb er maar gewoon aan toe gegeven en het was binnen een dag weer over, nu slaapt ze als een roosje vandaag. Misschien helpt het als je het kan zien als iets nuttigs, je kindje maakt ook weer een ontwikkeling door en je heeft je nabijheid nodig wat ook fijne intieme momenten met je kindje op kan leveren.. veel sterkte en succes vandaag! ? 

Terug
Bovenaan