Sprongetje in de ontwikkeling?

<p style="text-align: center;">Hallo allemaal.</p>
<p style="text-align: center;">Wij hebben een schat van een dochter die aankomende dinsdag 8 weekjes word. Heerlijk kind die super makkelijk is huilt alleen als ze honger heeft of een volle luier. Tot een week geleden. Nu is het alleen nog maar huilen. Als ze wakker is en ze heeft geen fles in haar mondje is het huilen huilen en nog eens huilen. Ze slaapt in een puckababy omdat ze zich zelf wakker slaat. Als ze wakker word en de fles krijgt en deze op is begint ze meteen met huilen.  Ik heb ook al geprobeerd wat meer te geven maar ook dit werkt niet. Het enige werkt is in de puckababy doen en dan in haar bedje leggen waar ze alleen is. Dan is ze soms lekker wakker en kijkt mooi rond of ze valt in slaap. Ook slaapt ze snachts al het klokje rond 20.00 laaste voeding en 8.00 eerste voeding. Ze krijgt nu 4 keer per dag 150 ml. Na 20.00 wakker maken voor nog een fles werkt niet dan is het alleen huilen en wil ze niet drinken. De andere flessen drinkt ze helemaal leeg. Maar nu vraag ik me af als dit idd het Sprongetje is wat ze door maakt zal ze dus handjes gaan ontdekken enzo. Maar ze licht altijd in haar puckababy kan dit dan wel. Maar als ze er niet in ligt gilt ze alles bij elkaar.  Ook in de puckababy wil ze niet in de box of bij ons liggen zelfs niet lekker op de borst liggen bij ons in bed. Zelfs als we op der kamertje blijven schreeuwt ze tot we haar alleen laten dan is het meteen over. Is het wel goed dat je een baby'tje op die manier eigenlijk weinig aandacht geeft. Ze ligt daar maar alleen. spelen wil ze niet meer op de buik liggen niks vind ze meer leuk. Ik twijfel erg wat ik hier mee moet. Gwn zonder puckababy in bed of box is ook schreeuwen. Heb ook al geprobeert haar toch zonder te laten liggen voor de ontwikkeling en dan hopen dat ze toch stil word maar helemaal niks helpt. Behalve dus in de puckababy en alleen laten. Kan ze hier door geen ontwikkeling's achterstand krijgen?</p>
 
Ik zou vooral even bij het cons. bureau vragen of ze misschien wat advies hebben. Vaak zijn het ook wel fases. Boek van oei ik groei is ook leuk om met de sprongetjes mee te lezen.



Succes ermee.
 
Terug
Bovenaan