Sprongetje klaar.! :)

Dag lady`s,

Van de week heb ik paar keer een reactie geplaatst over hoe nu verder...
Dat ze niet de oude was en niet wou slapen, veel huilen, alleen maar aandacht wou ect..
Om tegen de muur omhoog te lopen zeg maar...

En vele van jullie hadden gelijk..het was een SPRONGETJE!

En ze is nu blijer dan ooit, brabbeld veel en doet pogingen om om te draaien...en het beste van alles ze heeft nog nooit zo lekker makkelijk geslapen als afgelopen dagen (afkloppen).

Wou jullie even bedanken dat jullie op mijn down verhaal gereageerd hebben..hahahahah.

Ik ben zo blij dat jij je topic plaatste, want het sloot helemaal aan bij onze dochter.
Ze had ook een sprongetje. Ineens was het weer over. ik had echt nog nooit van die term gehoord, een hele openbaring dus.
En gisteren kwam ik mijn tante tegen, zij is consultatiebureau-arts, en ze vroeg hoe het ging. Ik uitleggen hoe Julia de afgelopen week was. "oh dat is een sprongetje" zei ze meteen. Fijn te weten dat het er dus heelmaal bij hoort.

En Sens, jij veel pelzier met je lekkere blije dochter;)

Liefs maartje

Ik herken ze ook hoor! Vorige week was Diederik nog ultiem lief, gezellig en makkelijk. Sinds gisteren is het echter weer raak: vannacht is hij zowat IEDER UUR wakker geworden. Om gek van te worden! Veel jengelen, huilen, onrustig zijn. Ik heb ook de ervaring inmiddels dat dit een dag of 3 duurt en dan is het weer klaar (en kunnen ze vaak ineens iets nieuws!). Dus even doorbijten!

Wat goed om te horen Sens. Ga maar weer lekker genieten van je blije dochter, heerlijk :)
Blossom sterkte deze dag, indd even doorbijten maar wel leuk als hij daarna weer iets nieuws kan!!

Wat fijn Sens! Geniet er lekker van!
Blossom en Anouk succes en sterkte! Komt weer goed :D

Ook hier op dit moment midden in een sprongetje... er is niks mee te beginnen en niks geen ritme meer! Best lastig! Hopen dat we er snel weer doorheen zijn..

Groetjes rosan

Succes dames, het is even op je tandvlees bijten, maar het is de moeite waard voor daarna...het is of dat je dan meteen weer een heel ander kind hebt!:)

En wat betreft dat ritme, daar was ik ook bang om, maar die was meteen weer als van ouds..gelukkig!

Terug
Bovenaan