Sprongetje (lees; EEN ENORME SPRONG!)

Nou Esmeeke, je had ons al gewaarschuwd voor het sprongetje 26-29 weken.. Ik vrees dat ik er hier eentje heb die er middenin zit (ook al is hij nu 24 weken).
Alleen maar huilen, krijsen, huilen, krijsen etc. Zit 'ie lekker bij mama dan is er natuurlijk niets aan de hand, maar zelfs de box en de wipstoel is hij al na 1 minuut beu. Hij is nu zo verschrikkelijk moe, maar meneer weigert te gaan slapen en ook midden in de nacht worden we wakker van een heel zielige, maar soms ook harde huil.
Phoewee, ik spreek dit keer dus maar van een ENORME SPRONG ipv sprongetje.
Voor degenen die dit nog te wachten staat, succes!

Gr Claudia

Ooooooooo zoooo herkenbaar!!!! Marit heeft nu geloof ik ook een enorme sprong! Ze krijst alles bij elkaar, maar op schoot is het dolle pret! Ik tel maar gewoon steeds tot 10.000 en hoop dat het gauw weer over is. Slapen gaat gelukkig nu nog steeds goed. Overdag slaapt ze duidelijk minder. We zullen er gewoon doorheen moeten he! Maar het blijven lieve schatjes he!!

groetjes Monique

Daarom waarschuwde ik al haha..
Dit heb ik dus 4 weken terug al gehad,.. werd er écht gek van!
Gelukkig heb ik het ergste gehad,... denk ik

Ik ben blij dat Kay er vroeg bij is met alles want ik moet aankomende zaterdag weer beginnen met werken en als ik dat had moeten combineren met zijn "sprong" dan kon je onder mijn ogen knikkeren haha..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan