Sprongetje, of fase....

Hoi hoi,

Stan is de laatste dagen... week ontzettend aanhankelijk. Hij wil de hele dag op schoot knuffelen en kusjes geven. Sommige dagen kan ik hem niet eens eventjes alleen laten spelen, hij begint dan gelijk keihard te huilen!

Hebben andere kindjes dit ook= Is dit een fase, of weer een sprongetje.... Ben bij de laatste namelijk benieuwd wat hij dan weer gaat doen. Hij drinkt ook sinds gisteren met behulp van mama of papa water uit een tuitbeker hahahaha.

liefs

Ik heb het afgelopen week gehad, steeds huilen als ik wegloop of hem op bedje leg. Sinds het weekend is het weer voorbij.
En nu steekt hij zijn armpjes uit dat hij opgetild wil worden. zo schattig.
En hij pakt nu steeds zijn voetjes. Dus ik dacht dat het een groeisprongetje was.
Daarbij heeft hij ook steeds lichte verhoging. maar nog steeds geen witte puntje zichtbaar. Wel overal op bijten.

liefs nath

Die fase hier (gelukkig :)) nog niet, wel vorige week een dag of 4 een ongelovelijk chagerijnig kind, en dat is hij echt nooit, dus binnen no-time papa en msma ook rete chagerijnig... Maar op dag 5 werd hij weer lachend en babbelend wakker om direct op handen en knieën te gaan zitten en het hele vloerkleed over te tijgeren... En een lol dat meneer had... ;-)

Misschien zit de beruchte 'tijdelijke verlatingsangst' er aan te komen? Ik ben al wel begonnen met kiekeboe-end de kamer in- en uitlopen. Ieder kind gaat door de verlatingsangst fase heen, maar ik hoop zo 'm alvast een beetje te kunnen leren dat ik ook terug kom...

Succes, enneh, hopelijk is het maar eventjes. De puberteit duurt jaaaaaren...

X
Evje

Hi, ja voetjes enz pakte hij al. Geen idee of het dus een sprongetje is.... Kruipen zit er volgens mij nog lang niet in, hij vind op zijn buik liggen ook helemaal niet leuk!

Ik doe inderdaad ook heeeeel vaak het kiekeboe-en enz, normaal is het ook echt geen probleem, en kan hij zeker een half uur alleen spelen. Maar nu is zelfs 1 seconde teveeel...

Idd pubertijd.... pffff verheug me er al op hihi

liefs

Knuffelen?Deed ze dat maar..hahahha.
Madam weet de laatste dagen helemaal niet wat ze wil...niks is goed...pffff...
Zelfs op het kdv weten ze er geen raad mee..

Wat ze toch heeft?
Zou fijn zijn als ze toch soms konden praten.
Hoop hier ook een snele fase..dit is niet leuk.
Vreet super veel energie.
En vind het vreselijk als ik haar nu moet halen bij het kdv..
"wat zal ik nu weer horen"..

Hopelijk is ze snel weer de oude...

Haha, kiekeboe-end de kamer in en uit, heb ik ook al geprobeerd! Ze vinden het heeeel grappig, maar alleen als ze me kunnen zien! Maar ik herken het ook hoor. Het is hier al weer een tijdje gezellig maar ze hebben het ook echt gehad een week of 2 denk ik. Daarna was het over en Noor draait sindsdien alle kanten op en speelt de hele dag met haar voeten en benen. Seth pakt zijn fles uit mijn handen als ik hem probeer te geven, dat kan meneer zelf wel! Ook gaat hij helemaal los als hij eten ziet, begint met zijn armen te zwaaien en allemaal geluid te maken...duidelijk weer nieuwe dingen dus!

aaaaaah hahaha cool dat Seth zo enthousiast word van eten :D:D.

Sjah, ik vraag me af wat hij dan zometeen dan alweer kan.... het gaat me echt te snel. Spelen met voetjes en beentjes doet hij nu een paar weekjes. Zitten kan hij ook, alleen naar achteren leunen niet... Eten is ook altijd leuk, vooral in het eetstoeltje natuurlijk..... Draaien enz begint hij nu wel inderdaad veel te doen, en op zijn zij liggen en dan spelen.... misschien is dat het...

Och ja ik zie het wel.....

Vinde het ook wel lekker hoor dat geknuffel!

Hier ook "klachten" van de gastouder. Of zoals ze in het boekje schreef:"je wilde de hele dag helemaal niks!, je bleef de hele dag huilen, je bent me er eentje"

Sommige dagen gaat het best wel redelijk hoor maar er zijn dagen, zoals vandaag, dat ze echt alleen maar bij je wil zijn. Wat soms wil helpen is om haar naast me op de bank te leggen. Dan gaat ze wel spelen.

Zou het de fase voor de eenkennigheid kunnen zijn???

Terug
Bovenaan