Sprongetje....zucht gaap

Nog de beste wensen allemaal voor het nieuwe jaar!

Pff, volgens mij hebben we hier last gehad van een sprongetjes week, ik hoop dat ie voorbij is tenminste. Mevrouw wil al een week een deel van de nacht niet slapen...afgelopen week gemiddeld 6 uurtjes slaap gehad per nacht. Ben aardig moe dus...Een nacht was het echt drama en sliep ze pas om 4 uur. Arggg. Ook overdag wil ze vaak niet slapen. Alleen wel om 0.00uur met oud&nieuw terwijl er een Chinese mat onder haar raam werd afgestoken...zucht. Haha.

Hopelijk is het nu weer voorbij en kunnen we bijslapen...Ben benieuwd wat ze nu voor nieuws kan!

Bij jullie ook al iets te merken of hebben jullie lieve brave kinderen ;-)?!

ook de beste wensen voor 2010!!

Hier is Thomas ook aan spoken wat betreft slapen.
Overdag wil meneer bijna niet slapen.
Smorgens is hij na een half uurtje al wakker, of slaapt helemaal niet.
Smiddags is het brullen geblazen en slaapt hij hooguit een uurtje.
Vorige week sliep hij smorgens zeker nog 1 uur en smiddags 2-3 uur.

Zijn 6de tandje komt ook door, misschien dat hij daar veel last van heeft.

Ik zat net te denken, laat ik eens een berichtje plaatsen, of het bij jullie ook zo rommelig is...

Ik vind de laatste 6-7 weken verre van leuk. Eveline is iedere week ziek geweest en verandert dan in een klein draakje (kan ze natuurlijk niets aan doen, maar pfff...) dat heel, heel, heel slecht slaapt, heel, heel, heel veel huilt (vooral in de nacht) en echt alleen maar tegen mij aan wil liggen. Ik was zo moe! Dan ging het een paar dagen iets beter, maar nog wel met 6 nachtvoedingen, tja, bijtanken en bijkomen zegt iedereen dan, maar voor dat ze dat kon afronden, had ze alweer een nieuw virus te pakken. Om gek van te worden...

Maar goed, ze is nu weer 3 dagen beter (en mijn nachten zijn ook weer ietsje beter, 3-4 nachtvoedingen), maar ontzettend wisselend humeur, veel gehuil overdag als iets even tegenzit, veel frustraties, weigert vaak (met het nodige drama, krijsen, huilen en slaan) de bijvoeding en wil extra veel melk. Mega-sprong dus? Ik hoop het maar, want ze staat al 2 maanden 'stil' naar mijn gevoel, maar dat kan natuurlijk goed door al dat ziek zijn komen.

Hopelijk is ze er snel doorheen!
(en jullie kids natuurlijk ook!)

(Eveline 10,5 maanden oud)

Terug
Bovenaan