Sprongetje??

<p>Mijn baby van ruim 6 weken oud is sinds gisteravond veel aan het huilen en wil veel vaker gevoed worden (borstvoeding).  Zou dit een sprongetje kunnen zijn? Ze heeft vannacht wel in haar eigen bedje geslapen tussen de voedingen door maar wil verder het liefst bij mij of mijn man liggen. Heb dr nu in de draagzak anders blijft ze huilen. </p><p>Normaal is ze een lieve rustige baby die zich alleen laat horen als ze honger heeft, vieze luier of even niet alleen wil liggen als ze dr huiluurtje heeft. </p>

Het zouden ook krampjes kunnen zijn. Ons cb waarschuwde dat teveel voeden meer krampjes kan opwekken. De signalen van krampjes lijken erg op die van honger. Trekt je kindje vaak samen, voelt haar buikje strak?
Wat het ook is, het gaat weer over. Ik weet hoe vermoeiend het kan zijn. Succes!

Regeldag zou het ook kunnen zijn ja. Bij haar vorige regeldag was ze niet extra huilerig maar misschien verschilt dat ook per keer.
Het zijn geen krampjes,  daar heeft ze natuurlijk ook wel last van maar nu wil ze volgens mij het liefst de hele dag bij me liggen. Ik geef er maar aan toe en hopelijk duurt het niet heel lang, maar was meer benieuwd of dit dan een sprongetje zou zijn. 

Het kan ook zeker een sprongetje zijn. Dan zijn ze vaak ook meer hangerig, huilen meer en willen vaak ook vaker drinken. Ook het slapen is dan vaak wat slechter/ onrustiger.

Ja regeldagje of sprong!
Ze heeft jullie gewoon even  extra nodig. Je hoeft niet bang te zijn dat Je haar teveel verwent hoor. Bij borstvoeding veel aanleggen als ze die behoefte heeft. Dat gaat niet alleen om de voeding maar ook mamahonger. 
De boel de boel laten en lekker met een pot thee naast je zo ontspannen mogelijk deze dagen door komen. Want ze kunnen zeer vermoeiend zijn, zowel voor jou als voor haar.

Terug
Bovenaan