Sprongetje?

<p style="text-align: left;">Hoi!</p><p>mn dochtertje is overmorgen 11 weken (4 weken te vroeg geboren) gecorrigeerd bijna 7 weken, kan het zijn dat ze nog last heeft van de sprong met 6 weken of komt de nieuwe sprong er aan die van 8 weken? </p><p>Ze is ontzettend onrustig, inslapen gaat moeilijk (zowel overdag als in de nacht), als ze eenmaal slaapt prima, ze is heel beweeglijk ook op mijn schoot of in mijn armen en ze wilt heel veel drinken. Ze heeft net om 315 uur gehad en net om 545 uur weer (kunstvoeding), rekken lukt echt niet en op een gegeven moment gaat ze huilen vd honger, dat vind ik ook niet de bedoeling.  Ook is ze alleen maar aan het kijken en gaat haar hoofdje alle kanten op, echt een wijsneusje haha. En een beetje chagrijnig lijkt ze wel ?</p>

Ik ben weer om de 3 uur gaan voeden toen hij in zijn 6 weken sprong zat. Wou gewoon wat meer knuffelen, vaker drinken en dat maakte hem heel onrustig. Door om de 3 uur te voeden was hij minder lang wakker en voorkwam ik de vermoeidheid (Als mijn zoontje te moe is dan is het gillen ipv huilen, niet echt eh gezellig)
Daarna gaf hij zelf wel weer aan dat hij om de 4 uur wou drinken, en nu zitten we weer in een sprongetje en drinkt hij weer om de 3 uur. 

Ik probeer die fases en sprongetjes los te laten. Ieder kind reageert er anders op. Kan eerder of later... Onze kleine was voor ons gevoel al uit de tweede sprong. Nu is ze ander halve dag zo uit haar hum dat we haar niet meer herkennen... Niks is goed. De eerste keer dat we dit zo mee maken ?
Ik probeer gewoon te blijven voorhouden dat het IS zoals het nu IS. Dan kun je nmlk veel makkelijker overgeven aan het moment. Onze kleintjes groeien en ontwikkelen zich. Wij hebben toch ook zo onze moods?

Terug
Bovenaan