Sprongetje?

<p>Hallo allemaal</p><p>mijn dochter is nou 7 weken maar is 2 weken te vroeg geboren.Nou is ze sinds gisteren ontzettend huilerig slaapt bijna niet en eet veel minder.Terwijl ze anders heel makkelijk is.Zal dit dat de bekende 5 weken sprongetje zijn? Lees veel over huilerig hangerig maar slecht eten lees ik niet echt.Dit is wel mijn 3de maar mijn andere meiden zijn al 15 en 11.Wie kan me even hierin helpen?</p><p>groetjes Sabrina</p>
 
Hoi,
5 weken na de uitgerekende datum (ongeveer natuurlijk) is er een sprongetje waar ze nu dus in kan zitten.

Alle kindjes laten ander gedrag zien.
Onze dochter dronk tijdens de eerste sprongen periodes veel slechter. Als ze nu volgens de app erin zit blijft ze bunkeren.

Als tip zeggen ze;
'Verwen' haar lekker met lichamelijk contact, zachtjes wiegen, dragen in draagzak, neuriën en geruststellend op de billetjes kloppen ;-)
 
Zou goed kunnen hoor! Mijn zoontje was tijdens z'n eerste sprong heel huilerig en wilde alleen maar aan mij vastgeplakt zitten. Tijdens latere sprongen ging hij opeens slecht drinken en van de meest recente hebben we helemaal niks gemerkt. Het is zo verschillend per kind en sprong! 
 
Het is al zo lang geleden met die andere twee maar hoe makkelijk ze anders is zo zit ze zichzelf nou in de weg.Erg sneu ze heeft de hele dag nog niet echt geslapen en huilt erg veel.Hopelijk is dit snel voorbij 
 
Terug
Bovenaan