sprongetje??

Hallo,

Ik heb ff een vraagje
Mijn dochter is nu tien weken oud. Op het moment slaapt ze veel, huilt veel en drinkt heel weinig. Kan het zijn dat ze een sprongetje maakt? Wie kan mij helpen.

Groetjes
 
hallo,

ik weet niet of je bv of fv geeft mat bv kan het ook regeldagen zijn waardoor ze honger hebben en veel en vaak willen drinken.

poept ze goed misschien dat ze daar last van heeft en ja de sprongetjes zijn vaak ook rond deze tijd en ik heb pas mijn derde gekregen en bij allen waren de sprongetjes erg duidelijk.
veel huilen alleen maar aandacht willen hebben veel bij je zijn.
en dit kan even duren bij het ene kind gaat het sneller dan de ander en het komt uiteindelijk allemaal weer goed.
 
Hey,

bedankt voor de reactie. Ik geef fv dus dan hebben ze geen last van regeldagen meende ik. We wachten het rustig af. Ze drinkt op het moment niet eens de helft op. Maar ja het zal er wel ff bij horen. In ieder geval bedankt.

Groetjes
 
Hallo,

Ik heb even in mijn boek: oei, ik groei gekeken. Kleintjes maken rond week 5, 8, 12, 19, 37, 46, 55, 64 en 75 een sprongetje.
Vaak als baby's een sprongetje maken zijn ze hangerig, humeurig en huilerig.

Het boek is trouwens een superboek, je haalt er veel uit! Ik snap mijn baby nu wel beter. En er staan veel tips in.

groetjes sylvia
 
Terug
Bovenaan