sprongetje???

Hoi,

Chelsey is nu 14 weken en is 1 week te laat geboren, ik vind haar sinds een paar dagen wat hangeriger en huiliger, en vroeg me af of dit een sprongetje kan zijn...ik heb zelf het boek niet... en ik heb het eigenlijk de andere keren niet gemerkt. Als het een sprongetje is ben ik ook wel benieuwd wat ze daarna dan weer moeten kunnen, ik ben benieuwd, en hoop dat iemand dit mij kan vertellen.

Groetjes Elise mv Chelsey

ik heb in het boek gekeken maar ik kan niks vinden over een sprongetje rond deze leeftijd.Maar het kan volgens mij wel hoor marek heeft vaak iets eerder last van een sprongetje dan wat in het boek staat.

groetjes mira mv marek 17 wk

Hoi Hoi
Er staat wel in dat ze rond 17 a 18 weken (ongeveer) een grote sprong gaan maken en deze al een aantal weken van tevoren aan voelen komen. Dat zou het ook kunnen zijn.
Of het is omdat het deze maand allemaal wat anders is als anders, ongemerkt is het toch wat drukker voor de kids.

Groetjes Pauline

Het kan zeker een sprongetje zijn. Tijs is 6 dagen voor de uitgerekende datum geboren, maar ligt dan nog een week voor op het boek, terwijl hij dus een week achter zou moeten liggen. Hij is nu 21.5 weken en is begonnen aan de hangerige periode van het volgende sprongetje. Het toppunt van het vorige sprongetje lag bij Tijs op 16 weken. Mijn man en ik zeiden gisteren nog tegen elkaar dat het wel lijkt of Tijs stiekum het boek ook leest. Ik haal er zoveel uit wat precies klopt bij Tijs, alleen dan vanaf een week eerder dan in het boek staat.

Aangezien Chelsey een week na de uitgerekende datum is geboren zou ze dus zowiezo een week voor liggen op het boek. Het hoogtepunt van dit sprongetje ligt volgens het boek op 17 weken.

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi Mirjam

Ze hebben het over het boek Oei, ik groei.
Ik heb het zelf ook niet maar in dit boek staat veel informatie
over de ontwikkeling van babies.

groetjes Anke

Terug
Bovenaan