Sprongetje ?

Hoi meiden,
Mijn mannetje is nu 11,5 week en slaapt sinds 2 dagen niet meer door :-( Ik ben gebroken ! Overdag kan ie ook maar moeilijk de slaap vatten en wil elke keer bij mama liggen. Op zich niet vervelend, natuurlijk, maar je komt aan zo weinig dingen toe ;-) Ik merk wel dat ie wat meer dingen kan. Dus zou het een sprongetje kunnen zijn ?
Ik hoop dat ie snel weer doorslaapt aangezien ik a.s. dinsdag weer aan het werk moet ...
Groetjes,
Saskia (moeder van Bram 23-01-07)

Hoi Saskia,

Ik hoop het ook voor je. En zo niet...het went, echt waar! Esther is nu ruim 12 weken en heeft nog maar 1 nacht echt doorgeslapen. En ook overdag is ze erg aandachtsintensief. Maar ik blijk met minder slaap toe te kunnen dan ik ooit had gedacht.
Misschien een sprongetje, dat kan vanaf week 11 volgens het boek. Is je kindje op tijd geboren?

Groetjes,

Eveline

Hoi Evelien,
Nee, hij is anderhalve week te vroeg geboren, maar op een gegeven moment telt dat toch niet meer  ? Ik weet niet vanaf wanneer? Hij drinkt zijn fles ook totaal niet meer leeg en spuugt heel veel er weer uit. Ik denk dat hij gemiddeld op 80 ml zit en hij valt dan weer voor 3 a 4 uur in slaap. Vanochtend was het ook weer feest. Hij huilde ontzettend en ik deed de fles erin en hij had echt dorst, maar na 100ml liet ik ff een boertje laten en de boer kwam en er direct achteraan een golf met eten. Vervolgens ligt nu weer zwaar in coma. Ik snap er werkelijk niets van. Gisteren was het echt keihard huilen de hele tijd en niet willen drinken.
Groetjes,
Sas

Klinkt zeker als een sprongetje. Joey had hem ook met 11,5 week en was ook te vroeg geboren (eerder dan de uitgerekende datum). Gaat dus vast wel weerover met een paar dagen. Sterkte!

Terug
Bovenaan