sprongetje?

hallo meiden..

mn dochter is nu al een half jaar geweest,en ik kreeg vorige week een mailtje dat er weer een sprongetje aan zat te komen,ma hier nog steeds niks..

het enige is dat ze vorige week een btje ziek was vh eerst,en ze is nu wat vroeger wakkerder als anders.. verder hetzelfde!

huh? loopt ze dan achter,of is dit een makkelijk sprongetje??

xxx

Tsja, bij elk kindje werkt het weer anders uit volgens mij. Quinn heeft van eerdere sprongetjes weinig last gehad. Wat meer hangerig en huilerig, maar verder niks. Terwijl ik wel heel duidelijk de vooruitgang in zijn ontwikkeling kon zien.
Nu heeft hij juist heel veel last er van. Dus....
Groetjes Veerle

Hoi,hoi,

Van dit sprongetje merk ik ook niet veel,  de vorige merkte ik  heel erg. Toen klopte bijna alles uit het boek hihi. Evi is nu ook ruim 6 maanden.

groetjes Sonja

Christian is gaan spoken bij 14 weken, alleen heel wisselend, dan een dag wel, dan weer 2 dagen niet en dan een dag een beetje... Nu met 21 weken durf ik eindelijk te zeggen dat het wellicht weer even achter de rug is, het is nu al een week rustig hier. Mocht ook wel, dacht ik zo. Ik zie inderdaad nu goed de vooruitgang in zijn ontwikkeling (leuk, leuk!!), maar de andere sprongetjes waren veel beter 'afgebakend' dan deze. En over een paar weken begint de volgende weer geloof ik?? (duurt die ook weer zo lang? Moet toch weer eens gaan lezen...)

Groetjes, Karin
Mama van Christian (21 weken)

Terug
Bovenaan