sprongetje

hoi

wie heeft er het boek oei , ik groei van degene die nu online zijn.

Danny wil sinds gister bijna niet drinken is best wel sjagarijnig en slaapt veel.
hij is donderdag 16 weken geworden en is 10 dagen later geboren dan uitgerekend.

Kan het zijn dat hij een sprongetje aan het maken is?

groetjes irene

dank je tammy voor je snelle reactie.
Ik maak me nl. nogal snel zorgen, maar nu stond zelfs mijn man even met zijn handen in zijn haar omdat hij zijn fles weer niet leegdronk.

Ik ben een stuk geruster nu.

groetjes irene

Ja, hier was het een behoorlijk sprongetje. Van week 14 (is ook 10 dagen te laat geboren) tot week 21.... Gelukkig was het niet iedere dag zo erg. Gemiddeld 2 dagen in de week echt moeizaam en de rest iets minder dan normaal. Wij merkten het vooral aan de nachten (zoals alle sprongetjes hier...), iedere nacht vaak meerdere keren wakker en dat dus 7 weken lang... En opeens was het weer over! We genieten nu nog even van 'het zonnetje in huis' periode, want volgende sprongetje staat alweer voor de deur (vanaf week 23 kan het weer beginnen...) en Christian heeft ook nog geen enkel tandje dus daar kunnen we ook nog iets van gaan verwachten...

Veel succes!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (23 weken)

Hoi Rachel,

hier precies hetzelfde.Ik denk dat dit het 4e sprongetje is.
Suleyman drinkt ook zo weinig, al een paar dagen.
Ik hoop dat het een sprongetje is. Maar voor de rest gaat het wel goed met hem.
Hij is vrolijk.
Gewoon goed in de gaten houden.

hoi dames,

hoor hier eigenlijk niet thuis ben van het zomerforum mijn dochter
is geb op 15-05 maar heb een vraagje kan een van jullie mij misschien vertellen wanneer de groeisprongentjes zijn mijn dochter van nu 10,5 week wilt niet eten althans laat steeds halve flessen staan, sliep sinds 2 weken door, laatste fles rond half 10 en tot 5 a 6 uur sliep ze maar nu komt ze weer om twee uur s, nachts en drie uur vraag me nu af is dit een groeisprongentje alvast bedankt.

groetjes bianca

volgens het boek zijn er sprongetjes met 5 weken, 8 weken, 10 weken, 12 weken, 19 weken (kan ook eerder beginnen), 26 weken. daarna ook nog, maar dit lijkt me  wel even ver genoeg  voor jou.

Is je kindje 2 weken te vroeg geboren, dan tel je er 2 weken bij of, is ie 2 weken te laat dan trek je 2 weken eraf. Maar mijn ervaring is dat  moeilijke fases  niet altijd zo precies te herleiden zijn tot het aantal weken dat beschreven staat.  

Terug
Bovenaan