sprongetje

A

Anoniem

Guest
hoi

selina is nu bijna 14 weken (14 augustus) en is al een paar weken uit haar ritme en doen hoelang duurt zo sprongetje rond 14 weken.

liefs tara  mama van selina 14-04-07

Ik heb net gekeken, maar kan het niet echt traceren. Met 12 weken is er een van een week en vanaf ongeveer 16 weken is er een van een paar weken... Niet echt veel duidelijkheid dus. Misschien is er iets anders?

Wil je niet ontmoedigen, maar bij ons duurde het bijna 7 weken, van week 14 tot week 21 (boek zegt 5-6 weken). En toen plotseling had ik een ander kind, zo tevreden, zo lief, zo goed slapend in de nacht! Wauw! En een dikke 2 weken later begon de volgende sprong alweer (GRRRRR!), dus we zitten nu weer met gebroken nachten, moeilijk slapen, jengelen...
Maar hij kan nu wel sinds 1 week omrollen, dus het is wel met een goed doel!!

Veel succes,

Groetjes, Karin

Hi Karin,

Even een vraagje... over welk boek heb je het? Het lijkt me de moeite waard om dat boek ook aan te schaffen. Ik vermoed dat mijn zoon Ryan van 17 weken ook middenin een sprong zit.

Hij is hangerig, jengelig en slaapt sinds een week erg slecht.

Alvast bedankt.

groetjes

Hoi,

Ze hebben het over het boek oei ik groei, daarin worden de sprongetjes beschreven

Groetjes Monique

Hartstikke bedankt..ga het boek gelijk bestellen .

Groetjes
Bloem

hoi,
ik zou eventjes rondkijken voordat je hem besteld heb hem gekocht bij de kringloop scheeld weer.
volgens mij heb ik hem ook nog ergens liggen als je wilt kun je hem voor een prikkie overnemen.
laat het maar eventjes weten als je interesse hebt

groetjes,
marike

met zo ´n sprongetje is mij verteld dat je uit moet gaan van de uitgerekende datum. bram is 1,5 week te vroeg geboren, dus zijn sprongetjes begonnen ook ongeveer anderhalve week later ... dus elke keer als ik dacht dat bram de dans ontsprongen was, begon het net volop
m.a.w. als je kindje te laat is geboren ... begint het sprongetje eerder ...

Terug
Bovenaan