sprongetje??

A

Anoniem

Guest
hoi dames,ik denk dat anouk in een sprongetje zit,ze is 19 en een halve week,sinds gisternacht word ze opeens wakker om 2 uur s,nachts en wil dan drinken terwjl ze er voor doorsliep.ook is ze wat huilerig terwijl ik haar normaal nooit hoor.is heel tevreden.ze wil ook meer drinken dan anders.normaal 4 flessen ,nu 5 flessen.iemand die dit herkent??
groetjes petra mv anouk

Hoi Petra,

Ik heb het boek Oei ik Groei (is echt een uitkomst!!!) en daar staat in dat ze met 19,5 weken ong. 4,5 maand een sprong hebben. deze sprong kan een dag zijn, maar kan ook een week of langer aanhouden! Ze krijgen er een groot vermogen bij nu! Lang verhaal om helemaal te typen, maar misschien is het leuk als je zelf dat boek koopt (Bol.Com heeft ze ook 2e hands). Is echt zon onwijs goed boek! en staan goede tips in.

Maar in ieder geval.....het komt goed, ze zit inderdaad in een sprongetje!

X saskia
mv Rik 19 weken

hoi saskia
ik heb dat boek inderdaad ook,maar een vriendin van mij heeft het even meegenomen om in te sneupen.maar die kon ik niet bereiken dus vandaar mijn vraag!zal het snel terug vragen,nu ik het nodig heb.
maar bedankt voor je snelle reactie.
hopen dat het sprongetje snel voorbij gaat.
gr petra

Hey daar,

Maakt Thijmen dit nu ook door, zie mijn verhaal van sprongetje of tandjes.
Ik ga het boek meteen kopen...
Hebben jullie nog andere tips??

Groetjes Ellen

hoi
ja dat zou best kunnen dat thijmen ook een sprongetje door maakt.zoals je kon lezen heb ik mijn boek niet bij de hand maar het hangt er ook van af of je baby te vroeg of te laat geboren is,om die sprongetjes bij te houden moet je geloof ik van je uitgerekende datum uit gaan.het is inderdaad een leuk boek(stom dat ik het uit geleend heb)haha.
gr petra

Hey Petra,

Oh dat zou best eens kunnen zijn, hij is 2 wkn te laat geboren...
Dank je wel voor je berichtje...

Groetjes, Ellen

Terug
Bovenaan