sprongetje!!!!!

A

Anoniem

Guest
volgens mij komt er weer een sprongetje aan.ik kan niet even ergens zitten of anouk wil er bij zitten,of ze klemt zich zowat aan mn benen vast.overal waar ik ben is anouk.en negeer ik haar even omdat ik ergens mee bezig ben nou nou....dan is mevrouw kwaad!!!!zal straks het oei ik groei boek maar eens open slaan.
gr petra

Ik had het al ergens anders geschreven maar wat jij omschrijft gebreurd hier nu ook hoor!!!!!!

En zeker een sprongetje volgens mij. Merk het nu ook wel Gaat veel meer praten en dat lopen nu en gewoon veel beter spelen enzo!

Hoop dat het hangerige snel voor bij is

SUCCES MEID!!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Afgelopen weekend en begin vd week was het hier ook feest... slecht eten en in een korte tijd achterelkaar: een driftbui, knuffelen en lief en dan weer (negatieve) aandacht vragen door continue dingen te doen die niet mogen.. en nog slechter slapen dan normaal. pfoe wat was dat vermoeiend. Ze is nu weer voor de 3e dag naar de opvang en ik heb t idee dat het weer een beetje over is. Maargoed ze doet ook weer zoveel meer nu, ze loopt nu alleen nog maar, en "fantaseert"er op los met vanalles: bellen met een kam, autorijden met een autopuzzel stuk, lopen met een ego olifant etc etc

Evelien

Terug
Bovenaan