Sprongetje?

Hallo dames.

Mijn dochter (11 wkn)  is sinds gisteren een beetje van slag. Normaal wordt ze wel wakker wanneer het etenstijd is maar heb haar nu al een paar keer moeten wakker maken. Ook drinkt ze iets minder dan normaal en is ze snel moe en gaat dan weer naar bed. Als ze wel wakker is dan is het een vrolijke meid. Ze heeft geen koorts. Heeft ze misschien nu een sprongetje en is dit "hangerig" gedrag?
Rond de 12 weken hebben ze normaal zo'n mentale sprong (Oei, ik groei).
Of heeft ze nu een ander ritme gevonden. Ze krijgt 5x180cc en slaap 's nacht door tot 6 uur.

Rond die leeftijd werd mijn dochtertje ook zo'n slaapkop het is niet meer over gegaan!
Ze is nu 4 maanden maar ik moet haar altijd wakker maken voor een voeding. Geen idee wat ze doet als ik dat niet doe.
Ik maak haar wakker om zelf een beetje een schaema te hebben, maar volegns mij is een echte luilak!
groeten Elke

Hmmm, toevallig had mijn zoontje gisteren zo'n dag...heeeeeel veel slapen, maar wel gewoon eten. Hij is zelfs niet gekomen voor zn laatste voeding van 24.00uur (heerlijk hoop dat t vannavond weer zo gaat!!!. Wat mij opviel is dat hij ook de hele dag rode wangen had, maar hij had geen koorts. Vandaag heeft hij weer erg veel geslapen, maar lijkt als hij wakker is juist wel weer actiever en alerter. Dus ik denk een sprongetje. Een dinsdagmiddag toen mijn moeder oppaste was hij trouwens helemaal uit zijn doen huilen en echt behoefte aan mama...Ian is van 6 december trouwens 11 weken ook dus.

Groetjes Brigit en Ian (6dec2006)

Fieke (06-12-06)  heeft trouwens ook rode wangetjes. Misschien wordt ze nu wel een slaapkop. Normaal sliep ze altijd weinig en lag meer om haar heen te kijken. We zullen het wel even aanzien. Vanochtend was ze pas om 7 uur wakker.

Terug
Bovenaan