Sprongetje....

We hebben weer een sprongetje te pakken hoor...pff 's nachts kan ze af en toe echt een uur liggen jammeren. Wil niet inslapen, mama mag niet weg, iemand anders mag niet naar haar kijken/lachen/aan haar zitten als ze moe is. Is snel verveeld en kan aardig gillen, op het KDV had ze het ook helemaal niet naar haar zin gehad. Zucht....hoop dat het snel overgaat!!

Wordt er bij jullie ook weer gesprongen?

Misschien?
Ik weet het niet, want Eveline is ziek dus haar moeilijke gedrag (en dan bedoel ik ook echt moeilijk) van deze week heeft een andere oorzaak.

Verder had ik nog niet echt iets aan haar gemerkt.

nou hier ook een sprongetje

normaal kan ze uren in de box alleen spelen nu is het maar amper 5 minuten
ziet ze me gaat ze lachen loop ik verder is het meteen huilen
hopen dat het snel overgaat want ik vind een vrolijk kind een stuk gezelliger thuis hihi

We zijn hier duidelijk een sprongetje gepasseerd! Ze heeft weer nieuwe dingen. Ze heeft het duidelijk door als iets op de grond valt, gaat ze naar beneden zitten kijken (heel schattig in het begin!), ze heeft het echt door dat iets ergens in, tussen, onder etc. ligt. Grappig hoor! Oja, ze begint zich ook op te trekken en overal op / over heen te klauteren. Hoop dat het nog even op zich laat wachten dat ze gaat staan, maar heb de box al naar beneden gezet. Nu het bedje nog...

Bij jullie ook al nieuwe dingen waargenomen?

Ja, sinds deze week weet ik ook opeens zeker dat het moeizame gedrag van de laatste 6-7 weken toch sprongetje is geweest!

Ze slaapt weer stukken beter, is minder aandachtsbehoeftig, huilt minder, een stuk makkelijker dus! Ze is opeens begonnen met flink brabbelen en ze lijkt weer meer te begrijpen. En wat ook nieuw is, huilen als ik wegga op KDV (een eerste begin van verlatinsangst?)...

Terug
Bovenaan