sprongetje.....

Hier weer een sprongetje, Noëlle gaat nu al 2 weken uit zichzelf zitten en zit dan ook heel erg mooi en blijft ook zitten.
En ze zit dan ook vol trots heel leuk om te zien:)
Ook doet ze tijgeren en sins een paar dagen kruipen. Nu dus alles van de vloer halen en goed opletten wel erg leuk hoor.
Nu was ze zich aan het optrekken en stond ze ineens.
Ik zei al tegen mijn man moet niet gekker worden het gaat wel heel snel zo.
Maar wel erg leuk:)

Zo lijkt ze ook geen last te hebben van de stress van het klussen voor de verhuizing en het vele weg zijn.
Ze doet het voorbeeldig erg fijn. Eind juni hebben we allebei 1,5 week vrij dus gaan we haar lekker verwennen met onze aandacht :)

Hoe is het bij jullie met de sprongetjes???

wat een grote sprongen! hier nog niet hoor, wel achteruit kruipen, maar niet vooruit. zitten ook nog niet. van wanneer is noelle? hier op 20 okt geboren.

verder gaat het goed en een lieve baby

Maar het kruipen begint al wel al is het achteruit :)

Noëlle is van 6 okt. (En 3 weken te vroeg geboren).
Maar gaat idd hard heel hard!

Vanmorgen stond ze ook in haar bedje. Dus die moet nu helemaal omlaag we hadden hem op een middenstand staan maar dat word te gevaarlijk!!

Dat gaat ineens snel zeg. Eline zit al wel op handen en knieën, en maakt dan bewegingen naar voren en achteren,maar echt kruipen zit er nog niet in. Als ze je vinger pakt, trekt ze zichtzelf tot zitten en soms ook tot staan, maar haar beentjes zijn nog niet sterk genoeg.
Mijn oudste ging zitten met 8 1/2 maand dus ik heb nog een hele maand daarvoor. Kruipen deed zij pas met ik dacht 10 1/2 maand. en Staan deed ze 1 dag voordat ze 11 maanden was.

hier nog niks milan probeert wel zelfstandig te zitten maar is nog niet stevig genoeg in zijn rug. Nou en van kruipen en lopen dat zal nog wel een hele tijd duren voordat het bij ons gebeurt. Milan wordt erg beperkt door zijn spreidbeugel en met deze beugel mag hij ook niet lopen. Dus kan de box en het bedje nu nog wel omhoog houden al denk ik wel dat het zelfstandig zitten niet lang meer duurt.

Terug
Bovenaan