Sprongetje

Hi dames ik denk dat j'velino bezig is met zijn 8 weken sprong sinds gister heel slecht geslapen in de middag wilt alleen bij mij liggen . Hij heeft ook zijn handjes ontdekt en ze benen.. En begint al aardig te brabbelen en te lachen.. Hebben jullie kindjes daar ook last van ?
 
Hier ook een rare dag.
Vandaag 5 flessen waarvan er 2, 210 cc en 1 keer 6 uur ertussen.
Verder wat huilerig, weer een hangdagje dus bedje zat er niet in vanmiddag en eerder op de avond niet.
Fles om 17 uur gehad en nu 21 uur weer dus zal vannacht waarschijnlijk 2 keer moeten. Helemaal uit het ritme.

Armpjes en beentjes vliegen hier ook regelmatig de lucht in en af en toe draait ie naar zijn zij.
Kletsen gebeurd meeste tegen de bank en en soms tegen ons haha.
En die lach zoooooo moooooooi
 
Zoë lacht al weken, maar sinds een week of 2/3 vrijwel meteen als 1 van ons tegen haar begint te kletsen. Geluidjes maakt ze ook al een tijdje, maar sinds 1 januari krijgen we af en toe hele verhalen te horen. Zo schattig! Op 1 januari had ons dametje zich ook even omgerold van haar buik naar haar rug...2x achter elkaar nog wel... Ze doet het niet elke keer als de op haar buik ligt, maar heeft het daarna ook nog wel gedaan.
Misschien had Zoë dus wel n sprongetje rond 6 weken, want op oudjaarsdag was ze erg huilerig...
Haar handjes heeft ze nog niet echt ontdekt, maar ze kijkt wel heel erg naar de mobiel in de box en de dromenvanger boven haar bedje :)
 
Hier ook heel erg!! Omdat Sergio 2 weken te vroeg geboren is, moet ik er 2 weken af halen.. hij had er met 10 weken (dus met 8) veel last van! Veel huilen.. zelfs vannacht was het drama, elk uur wakker... heeft er denk ik echt mee te maken hoor! de lachjes zijn mooi he :)
 
Terug
Bovenaan