Sprongetje?

Nou volgens mij zitten we hier weer midden in een sprong hoor.
Ze slaapt steeds maar kleine beetjes overdag, drinkt haar flessen niet goed leeg, huilt veel (voor haar doen dan).

Verder zit ze ineens steeds op haar handjes te kluiven. Dat deed ze een kleine week geleden nog niet.

A.s vrijdag is ze 10 weken. Dan zou t volgens t boek weer over zijn haha.

Bij jullie kindjes iets te merken?

Tandjes misschien? Jammer dat ze t niet kunnen vertellen he.. ;)
Wij hebben het 5 weken sprongetje verleden week grhad. Ging net weer een paar dagen heel goed, was ze vanochtend veel te vroeg wakker geworden en ontroostbaar. Na een uurtje toch maar haar fles gegeven, dus nu loopt ze 1,5 uur voor op haar ritme.. :(
Ze had last van krampjes, later had ze ook wel een goede volle luier. Hopelijk kan ik de flessen een beetje rekken vandaag..

Oh ja...dat is irritant.
Wij wijken ook steeds van het schema af omdat ze nu begint door te slapen.
Maar de ene nacht lukt t tot 6.00, dan weer tot 7.00, dan weer tot 8.00
Geen peil op te trekken.

Dus ik modder elke keer maar weer wat aan.

Alleen al daarom is t fijn dat ik verlof heb haha.

Ik probeer het trouwens wel steeds te relativeren: wij maken ons druk dat we onze kindjes niet meer in het schema kunnen passen. Maar in andere landen kunnen ze hun kinderen geeneens normaal voeden....
Als ik daar aan denk hou ik gauw mijn mond.

Ons meisje slaapt overdag wel, maar wel veel wakker.
Verder drinkt ze niet veel, ze is ruim 5 kilo, maar drinkt ongeveer 5X 120cc.

Ze slaapt daar wel de nacht op door en ze oogt tevreden.

Dat ze op de handjes sabbelt kan ook zijn omdat ze haar handjes 'ontdekt' heeft.

Ja hier ook handjes sabbelen niks met trek te maken anders smakt ze erbij.

Onze dame is ook 5 kilo. Drinkt 5x 150 met ook nogeens vier scheppen forte en 1 gewoon. Sinds we zoveel forte geven slaapt ze door. Ze doet het er prima op.

Wat betreft schema... Daar doe ik nier aan. Ik "voed op verzoek" maar let alleen op dat ze niet. Boven de liter komt. Het geeft mij meer rust en haar daardoor ook.

Terug
Bovenaan