Sprookjeshof Zuidlaren

Wat een heerlijke dag is het weer geweest! Vanochtend met Pap en Mam naar Sprookjeshof Zuidlaren geweest! En wat was het leuk! In het begin vond ik het een beetje eng allemaal, er is ook zoveel te zien daar en te doen. Maar eenmaal gewend had ik de smaak te pakken. Er is een kinderboerderij en een hele grote speeltuin, ook met een apart peutergedeelte. Dus helemaal goed voor mij!  Het gedeelte met de sprookjeshuisjes was ook wel leuk, maar daar ben ik nog iets te klein voor zegt mama.

Willen jullie foto's zien dat kan!!

Klik op de link en dan zie je zie!!

Nou doei!!

Liefs Mike  

foto's sprookejeshof

Ohh mama je denkt niet na...niet iedereen kan de foto's zien omdat ze geen hyvesvriendjes zijn!

Dus dan ook nog maar ff zo eenaantal plaatsen voor een impressie!!

Zo dat was het weer!!

Nou Doeiiiii!!!!!!!!!

Hai Mike,

Ik ben samen met mijn papa, mama en oma afgelopen donderdag naar het Sprookjeshof geweest. Ik vond het erg leuk, vooral de trampoline en springkussen. Helaas begon het erg te regenen. Wij zijn toen even teruggegaan naar ons huisje waar we logeerden zodat ik even kon slapen tussen door en vol energie weer terug kon gaan. Ook toen regende het weer en alles was nat. Dat was wel een beetje jammer, maar daardoor was het wel weer lekker rustig in het springkussen en had ik een heel springkussen voor mij alleen.

Veel liefs van Marissa.

Volgens mij is de sprookjeshof populair (ook al zijn de sprookjes erg ouderwets). Wij zijn afgelopen vrijdag ook geweest.

We hadden er bijna een forum-meeting van kunnen maken.

Wat een leuk sprookjesbos zeg! Wilde dat er hier ook zo'n leuk park in de buurt was.
Het zijn erg leuke foto's, het plezier straalt er van af.
Lekker genieten.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Moeten we ook zeker doen...zeker voordat de kids 2 jaar worden hahaha, dan is het voor de kids nog gratis hahahhahaha

Heb er net met Ellen over op msn(daisy). Dus bij deze gelijk een oproep voor een meeting hahahahhaha

Sprookjeshof Zuidlaren...wie gaat er mee?

liefs jen

Hey!

Wij hebben er een tijd gespendeerd vorig jaar omdat mijn zwager daar zijn bruiloftsfeest had. Wij baalde dat het toen een beetje miezerig weer was want we ons daar inderdaad prima vermaakt met Thomas! Baal dat het zo    vreselijk uit de route ligt anders was k met je meegegaan...

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan