Spruw en zwangerschapseczeem

Hoi dames.

Ik ben net bij de ha geweest. Heb al een aantal dagen last van witte "uitslag" in mijn mond.
Nu blijk ik spruw te hebben. (schimmelinfectie)
Ik dacht dat baby's dat hadden en dan de moeder er mee besmette. Niet dus. Krijg nu een smeerseltje, ik hoop dat het over is voor de baby wordt geboren.

Ook heb ik last van zwangerschapseczeem. Op mijn bovenbenen, knieholtes en ellebogen.
Dus hier ook zalf voor.
Hopen dat al het smeren klaar is voor dat de baby komt.

Vandaag precies 38 weken! Het schiet mooi op, moet ook wel zeggen dat ik er klaar mee ben. Heb echt heel erg last van mijn bekken en gekneusde ribben.
Zitten, staan, lopen, liggen alles doet pijn.
Echt de laatste loodjes dus!

Liefs Danielle

Hier ook bijna 38 wkn en vindt het ook zwaar worden en ben het ook helemaal zat. Doordat de kleine in stuit ligt voel ik bij alles wat ik doe het hoofdje tegen mijn maag of ribben duwen echt geen fijn gevoel. Ook lopen gaat niet meer zo goed. Dus doe nu veel met de auto. Even naar de bakker lopen om de hoek is al te ver. Gelukkig weet ik presies wanneer de kleine gaat komen dus nog even volhouden.

Hopelijk laat jullie kleine ook niet te lang op zich wachten en kun je lekker gaan genieten. En ben je van alle kwaaltjes af. Hou vol en suc6!

He wat vervelend! Hoop dat de zalfjes snel helpen... Kan jij wel de baby besmetten omdat jij spruw hebt? Ik dacht ook altijd dat het andersom was, maar kan dus allebei? Wel balen hoor!

Hoop dat je beebje snel geboren wordt, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent met al die vervelende kwalen..

Heel veel succes met de laatste loodjes!

Groetjes Kim

Ohhh spruw is vervelend! Ik had het idd tijdens de bv aan mijn tepels, en mijn zoontje in zijn mondje! Zielig. Maar je bent er zo vanaf hoor! Komt goed!

Ik haalde Raff vanmorgen uit bed met waterpokken! Heb ik weer hoor! Of eigenlijk hij natuurlijk :)

Hij heeft er tot nu toe helemaal geen last van. Zit alleen echt helemaal onder. Zelfs in zijn mond, oor en op zijn piemeltje.

Meteen maar ff naar de vk gebeld! Kan gelukkig geen kwaad!

Ach jeetje spruw, en eczeem.
Vervelend zeg! En zeker nu je het lichamelijk al zo zwaar hebt.
Hoop dat de medicatie snel aanslaat en dat je overal vana bent voordat de baby er is.
Nou meid zet em op, gaat goed komen.

Grtjs mar

Heey Danielle,

Wat vervelend voor je!! Hoop ook dat de zalfjes snel hun werk zullen doen...
En de kleine ook snel zijn startsein zal geven en je gauw gaat bevallen!
Ontzettend spannend hoor!!
Succes met de laatste loodjes!

Liefs Brigitte

En @ liff, jij sterkte met de waterpokken van Ralf!! Hopelijk heeft hij er niet al te veel jeuk van...

Hey dames.

Dank voor jullie lieve berichtjes!
Voor de spruw heb ik een kuur van 10 dagen dus het zal er omgaan of de beeb er dan is. Zelf denk ik dat de beeb 28 november wel eens zou kunnen komen. Als dat zo is is het nog maar 11 dagen. spannend!

@liff Ahh wat zielig dat Raff (zo'n leuke naam) de waterpokken heeft.
Hoop dat hij er niet al te ziek van word. Zo te horen heeft hij het wel flink te pakken als hij er gelijk zo onder zit.
Hoe lang moet jij officieel nog?
Ik dacht namelijk dat het voor de baby wel "kwaad" kan als ze de waterpokken heeft als ze heeeeel klein is. Maar weer het niet zeker hoor.

Liefs Danielle

Hoi Danielle,

Ik ben nu 35 weken. dus ga er vanuit dat het tegen de tijd dat ik beval, wel over is. De vk zei idd dat het wel nare gevolgen kan hebben voor een klein babytje. Maar daar maak ik me niet teveel zorgen over.

Hoe is het met je spruw? Nog last van? Kan je wel een beetje eten?

Liefs

Terug
Bovenaan