Spruw

Enige tijd geleden heb ik mijn zoontje van nu bijna 8 weken behandelt met een gel voor spruw. Ook toen wist ik het niet zeker en nu weer zit ik te twijfelen of hij misschien spruw zal hebben. Sinds vandaag wil hij de borst niet goed pakken, laat steeds los. ook heeft hij al enige tijd kapotte billen die ik dan telkens insmeer met sudocreme. zijn tong is wel wat wittig en kan het inderdaad niet weg halen maar volgens mij is dit al een poosje zo. ook heeft hij al even wat witte puntjes op zijn tandvlees. zou dit inderdaad spruw kunnen zijn????

Het kan spruw zijn. Vraag het je huisarts (of weekendpost). Let op je kan van spruw ook borstontsteking krijgen.Ik las dat je borstvoeding gaf. Je moet dan ook je tepels met de daktarin insmeren en schoon maken voor je voeding geeft.
Ik kreeg er een borstontsteking van en dan moet je door blijven voeden. Let wel je hebt dan koorts en het doet erg zeer.
Witte puntjes op zijn tandvlees kan ook duiden op het krijgen van tanden of kiezen. Dat verklaart wel de zere billen. Die kan je ook met wat talkpoeder droog houden of bijv bepathenzalf gebruiken.Ik weet niet of je zere billen van spruw krijgt dat had mijn zoontje niet.

Mamamartine

Terug
Bovenaan