Spruw

Enige tijd geleden heb ik mijn zoontje van nu bijna 8 weken behandelt met een gel voor spruw. Ook toen wist ik het niet zeker en nu weer zit ik te twijfelen of hij misschien spruw zal hebben. Sinds vandaag wil hij de borst niet goed pakken, laat steeds los. ook heeft hij al enige tijd kapotte billen die ik dan telkens insmeer met sudocreme. zijn tong is wel wat wittig en kan het inderdaad niet weg halen maar volgens mij is dit al een poosje zo. ook heeft hij al even wat witte puntjes op zijn tandvlees. zou dit inderdaad spruw kunnen zijn????

Het zou inderdaad spruw kunnen zijn. Onze dochter had ook hele kapotte billen van de spruw en dronk slecht aan de borst. Heb je zelf ook last van je borsten? Want het is besmettelijk. Jullie dragen het aan elkaar over.
Mijn dochter heeft Daktarin gebruikt en dat werkt erg snel. AL na 2 dagen was het weg, je moet er dan nog wel even mee doorgaan om het niet terug te laten komen en zelf moet je dan ook behandeld worden. Ik gebruikte Miconizolcreme voor op de tepels.

Owja en voor de kapotte billen: regelmatig even met de billetjes bloot laten liggen, vieze billen afvegen met watjes met water (dus niet de lotiondoekjes) en droog deppen met een hydrofielluier of zachte tissues. Verder gebruik ik bioforce creme van Vogel. SInds ik dit allemaal doe heeft ze geen kapotte billetjes meer gehad.

bedankt voor de tip. Heb inderdaad ook precies dezelfde cremetjes zowel voor mijn zoontje als voor mijzelf. We gaan lekker smeren!!! Hij vindt het overgens wel erg vies en gat er ook van kwijlen lijkt het wel. had jou dochtertje dit ook???

bedankt voor de tip. Heb inderdaad ook precies dezelfde cremetjes zowel voor mijn zoontje als voor mijzelf. We gaan lekker smeren!!! Hij vindt het overgens wel erg vies en gat er ook van kwijlen lijkt het wel. had jou dochtertje dit ook???

Terug
Bovenaan