Spruw?????

Hoi allemaal. wij hebben een zoontje Jens van bijna 11 maanden. Drie weken terug werd er geconstateerd door de huisarts dat ons zoontje spruw had. Hij had koorts en was een paar dagen erg vervelend en hangerig. We hebben toen een gel gekregen van de huisarts die we 4x per dag in zijn mondje moesten aanbrengen. In het begin lukte dit niet want het deed natuurlijk ontzettend veel zeer maar later in de week begon hij het lekker te vinden en zagen wij echt verbetering want hij begon ook weer te eten. We hebben die gel 1 1/2 week gebruikt en het leek allemaal lekker te gaan tot afgelopen vrijdag de creche belde en ons meldde dat Jens 39,2 graden koorts had en we moesten hem ophalen. We weten niet zo goed wat er aan de hand is maar zijn uit voorzorg nu weer met de gel begonnen ook al lijkt het erop dat dit het niet is. Hij eet bijna niet meer, slaat de lepel van zijn avondeten uit mijn hand, drinkt zijn flessen niet leeg, wordt 's nachts om half 4/4 uur wakker en we krijgen hem echt amper nog in slaap. Geef hem dan maar een papfles en dan lukt het soms nog. Kent iemand dit verschijnsel, is het een sprongetje of is er echt iets aande hand? Hij ziet er ook erg moe uit....kan natuurlijk niet anders want hij slaapt overdag ook bijna niet. De koorts is inmiddels wel weg.

Groetjes en bedankt
Patty
 
Hoi,

Jeetje, wat vervelend voor je. Ik zou er even mee naar de huisarts gaan. Als hij niet meer wil eten... dan heb je in elk geval zekerheid. Mijn dochtertje kreeg met 7 maanden spruw als gevolg van een antibiotica kuur.

Succes!

groetjes,

Desiree
 
hoi,

als eerste wat vervelend dat hij nu toch weer is ziek gewoorden.
maar ik lees dat je de daktarin een 1/5 week hebt gebruikt ws is dat de oorzaak.
daktarin is een kuur wat je moet afmaken. ik heb voorgeschreven gekregen 4x perdag gedurende een week en daar achter staat: kuur afmaken!!!!
dus de kans is groot dat de spruw weer is terug gekomen.
neem even contact op met je ha en leg de situatie uit ws krijg je weer een nieuwe kuur.
heel veel sterkte
 
Terug
Bovenaan