spruw

Hoi!
Aangezien ik op 23-02 bevallen ben van mijn 2e zoontje (Bjarne) , is het de hoogste tijd om naar dit forum te verhuizen. Ik val meteen met  de deur  in huis:
help, we hebben spruw!!! Bij de eerste heb ik dit ook gehad en het vrat energie. Drinken gaat erg onrustig en duurt lang, er wordt veel meer gehuild, veel winderigheid en krampjes.... en we waren net zo lekker bezig.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring en tips wat betreft spruw. Welke medicijnen gebruik je, hoe gebruik je ze, waar moet je extra op letten?

Groeten, Dionne (2 jongens, 30-10-2004 en 23-02-2007)

wat vervelend zeg dat je dit weer hebt, net als vorige keer. Ik heb ggen tips, heb geen ervaring met spruw. Hopelijk komt er wel snel een tip zodat je snel geholpen bent en het niet teveel energie kost. Je zou de vraag ook persoonlijk aan Yvonne Z kunnen stellen, die is van vereniging borstvoeding natuurlijk en geeft regelmatig advies op allerlei gebied rond BV.
Veel sterkte!! Mira, sinds 02-01 mama van jaap

Hoi!

Hier ook spruw. Bij mijn eerste hadden we er ook al last van en nu bij nummer 2 dus weer. Mijn dochtertje (4 wk) heeft net haar 2e kuurtje Nystatine afgerond, maar ze heeft het nog steeds! Op het consultatiebureau zei de arts om onze huisarts te vragen naar dactarine (vriendelijk paardemiddeltje...). Toen ging er bij mijn man en mij een belletjes rinkelen: onze zoon heeft precies dezelfde weg afgelegd en na de dactarine nooit meer last gehad. Fingers crossed!

Groetjes, Ingrid

Hoi!

Zeg Ingrid, over rinkelende belltjes gesproken: bij de oudste hielp Nystinogwatnogwat ook niet, en Dactarine wel...... Nu weet ik het opeens weer. Wat gebruik je voor jezelf, ook Miconazolzalf? En hoe en wanneer breng je die aan, moet die er voor een voeding weer af bijvoorbeeld???

groetjes Dionne

hoi dames,