spruw

Hellep,

Ons dochtertje (9 weken) heeft last van spruw. We hebben wel iets van de dokter gekregen, maar weet iemand wanneer het ongeveer over is? Er staat namelijk bijna geen info in de bijsluiter en ik wil toch eigenlijk wel weten wanneer ik op kan houden met dat spul. Zijn er ook andere middeltjes die ik kan proberen, ze heeft er echt last van.

Groetjes, KT

Hé!
Wat vervelend zeg!
Ik en mijn dochtertje hebben het ook gehad. Erg pijnlijk. Gelukkig had mijn dochtertje er niet zo'n last van.
Ik kreeg via de huisarts Daktarin gel voorgeschreven. Deze moest ik in het mondje van mn dochtertje smeren en op mn tepels. (anders blijf je elkaar besmetten). Deze moest ik gebruiken tot ie op was. Helaas hielp dit niet bij mij/ons.
Ik ben toen op internet op zoek gegaan.
Daar kwam ik Pau D'arco thee tegen. (te koop bij de reformwinkel).
Deze moet je sterk aanmaken en op je tepels met een watje ofzo doen.
En met een gaasje het mondje van je kindje schoonmaken. (wel uitwringen)
Je moet de thee niet zelf drinken, is namelijk te sterk voor je kindje, als dat via de borstvoeding binnen komt.

Succes ermee!!Ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent.

Groetjes, Kar (mamma van Vlinder, 29okt.'06)

Bedankt! Wij hebben ook die gel ja, maar m'n meisje wil 'm niet en ja, dan krijg je het dus ook met geen mogelijkheid naar binnen (al is het wel een grappig gezicht, ik wist niet dat babietjes zo vies konden kijken).

KT

Hallo!

Jesper heeft ook al spruw gehad en heeft er druppels voor gekregen . we moesten doorgaan totdat het flesje op was (dat was 6 dagen) Na de eerste dag zag je al dat het minder werd en na 5 dagen was het weg. Maar het smaakte heel vies want hij trok me toch gezichten  .

groetjes Yoeri en Jespermama

Terug
Bovenaan