spruw

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames, heeft iemand van jullie ervaring met spruw??

wat hebben jullie gehad van de huisarts??

Nour heeft er nu al 1.5week last van, heb vorige week de huisarts al gebeld, die schreef me een middeltje voor die ik dmv een pipetje in haar mond moest spuiten, maar nu een week verder lijkt het aleen maar erger te worden pfff ik heb net weer een afspr gemaakt en ik mag straks om 15.40uurt weer langs gaan.

Hopen dat ze er snel vanaf is

Kiss HInd

Hoi,

Inmiddels ben je al bij de huisarts geweest dus wellicht heb je al een ander middeltje gekregen..

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar je zou wel eens kunnen kijken op www.borstvoedingsforum.nl!

Groet, Juul

Hoi,

Mijn dochtertje heeft voor anderhalve week terug spruw gehad. Ze kreeg hiervoor Daktarin wat ik in haar mondje moest wrijven met een wattestaafje. Het is heel naar taai spul wat ze met grote moeite (en veel huilbuien) wegkreeg. Dat is ook de bedoeling omdat het moet inwerken in de mond. Ze moest dit 4 keer daags en na 2 dagen was 90% van de spruw al verdwenen. Tot nu toe is het weg gebleven.

Heel veel succes!!

Groetjes,
Rosanne

hoi hoi,

Ik ben dus gisteren naar de dokter geweest en dit keer heeft ie mij ook daktarin voorgeschreven, en het werkt nu al.
idd goed spul. ik heb 2 tubes gekregen maar denk aan 1 genoeg te hebben.

Gr Hind

Terug
Bovenaan