Spruw

Lycke heeft beginnende spruw, ontdekte vanmiddag puntjes op haar tong en net zag ik ook witte dingen op haar lippen dat ik niet weg kreeg, dit verklaart dus ook waarom ik al 2 dgn met pijn aan de rechterkant voed, doet echt zeer als ik haar aanleg, maar dacht aan een kloof ofzo, ik heb haar een uur geleden gevoed, maar die kant jeukt nog en doet nog zeer en links begint ook al wat gevoeliger te worden, maar gelukkig ben ik er op tijd bij en mag ik zo bij de huisartsenpost een middel gaan halen, hopelijk is het dan snel weer over

hej hej,

Woensdag moest ik voor de gehoortest en toen kwamen we daar tot de ontdekking dat Fleur spruw had, ik had toen nog nergens last van, heb gelijk de huisarts gebeld, en kreeg een nostatine labaz, gister was het al bijna helemaal weg...dus slaat goed aan..
Kreeg idd ook de zelfde klachten als jou, pijn bij het aanleggen enz...en ook alleen aan de rechterkant! Heel apart..:s maar t gaat nu al stuk beter...gelukkig!!

Liefs Liesbeth

Ik had het vorige topic hierover toen ook gelezen en ben ff gaan kijken voor verschijnselen. Ok ik geef geen BV maar kan netzogoed van een speen die je vast hebt gehouden er hoeft maar een hele kleine schimmelvariant op je vingers te zitten. En ook vaak komt het van vingers in de mond om ff snel te sussen.
Nou wij ook vande week langs HA, en die zei ja het lijkt erop maar is zo verschikkelijk minimaal, wacht nog ff een week kijk het aan, kan ook een neveneffect zijn op haar medicatie, die witte waas. Ja ze willen voorkomen dat ze nog meer moet krijgen (gelukkig maar).
Hij zei ook als het niet doorzet is het dus een nevenreactie van de medicatie, en omdat ze al 10 weken oud is en ze met ong 12 weken eigen speeksel gaan vormen, dan bouwen ze een andere weerstand op. Nou mevrouw bouwt zelf al speeksel, en moet zeggen, ik zie niets meer!!! En ze is nog geen 11 weken.

Maar ik hoop dat jullie veel baat hebben bij de medicijnen cq zalf, want heb ooit een borstontsteking gehad, niet icm met BV en wens dat niemand toe. Hoop dat alles snel goed gaat.
Wat ik trouwens ook naast de box heb staan is van die desinfectie gel, iedereen die binnenkomt en bij de kleine komt moet dat ff gebruiken. zo ook na evt toiletbezoek, je kan wel wassen, maar kan geen kwaad om extra te gebruiken.

hi, vervelend die spruw. Anoush en ik hebben er nu al een week last van. Anoush gebruikt nistasine en ik een zalfje, maar het wil nog niet over gaan.. Ik wilde de dr alweer bellen, maar volgens mijn vriending die ook cbverpleegkundige is, kan het wel 2 tot 3 wk duren.. Ik hoop dat het bij lycke eerder over is!

hi, vervelend die spruw. Anoush en ik hebben er nu al een week last van. Anoush gebruikt nistasine en ik een zalfje, maar het wil nog niet over gaan.. Ik wilde de dr alweer bellen, maar volgens mijn vriending die ook cbverpleegkundige is, kan het wel 2 tot 3 wk duren.. Ik hoop dat het bij lycke eerder over is!

Andries heeft ook spruw gehad. Echt een hele dikke witte laag op z'n tong.
Het is hier over gegaan doordat hij veel dronk. Tis nu helemaal weg, geen medicijn gebruikt.

Terug
Bovenaan