Ik had het vorige topic hierover toen ook gelezen en ben ff gaan kijken voor verschijnselen. Ok ik geef geen BV maar kan netzogoed van een speen die je vast hebt gehouden er hoeft maar een hele kleine schimmelvariant op je vingers te zitten. En ook vaak komt het van vingers in de mond om ff snel te sussen.
Nou wij ook vande week langs HA, en die zei ja het lijkt erop maar is zo verschikkelijk minimaal, wacht nog ff een week kijk het aan, kan ook een neveneffect zijn op haar medicatie, die witte waas. Ja ze willen voorkomen dat ze nog meer moet krijgen (gelukkig maar).
Hij zei ook als het niet doorzet is het dus een nevenreactie van de medicatie, en omdat ze al 10 weken oud is en ze met ong 12 weken eigen speeksel gaan vormen, dan bouwen ze een andere weerstand op. Nou mevrouw bouwt zelf al speeksel, en moet zeggen, ik zie niets meer!!! En ze is nog geen 11 weken.
Maar ik hoop dat jullie veel baat hebben bij de medicijnen cq zalf, want heb ooit een borstontsteking gehad, niet icm met BV en wens dat niemand toe. Hoop dat alles snel goed gaat.
Wat ik trouwens ook naast de box heb staan is van die desinfectie gel, iedereen die binnenkomt en bij de kleine komt moet dat ff gebruiken. zo ook na evt toiletbezoek, je kan wel wassen, maar kan geen kwaad om extra te gebruiken.