spruw

ondek net dat Simon spruw heeft.
heeft witte lipjes en krijg het er niet af en heeft wat puntjes op zijn tong en achter op zijn tong zit ook een witte laag.
het aanleggen aan de linkerkant doet ook erg zeer.
Maarja het is nu net weekend natuurlijk.
Kan ik wachten tot na het weekend of moett ik toch bellen?

Groetjes Mirjam

Hey Mirjam,

Gewoon even bellen, zeg dat je kindje spruw heeft en je kan vast gelijk medicatie halen. Bij onze eerste belde ik en ik hoefde niet eens lang te komen, kon zo bij de apotheek een zalfje halen.

Ik zou niet wachten, spruw is heel vervelend voor de kleintjes en voor het dan weer maandag is. De huisartsenpost is er voor!

Sterkte voor Simon.

Gr. Tamara.

Hey Mirjam,

Gewoon even bellen, zeg dat je kindje spruw heeft en je kan vast gelijk medicatie halen. Bij onze eerste belde ik en ik hoefde niet eens lang te komen, kon zo bij de apotheek een zalfje halen.

Ik zou niet wachten, spruw is heel vervelend voor de kleintjes en voor het dan weer maandag is. De huisartsenpost is er voor!

Sterkte voor Simon.

Gr. Tamara.

hoi Mirjam,

Mijn zoontje Kyan heeft ook spruw, maar heeft er geen last van, dus ik was aan het twijfelen om te bellen met de huisartsen post......heb je er iets voor gekregen???

groetjes Sandra

ha Sandra,

Dacht gister ook, ik wacht nog wel even tot na het weekend.
Vannacht en vanmorgen leek het al een stuk erger in zijn mond en mijn tepels doen niet normaal zeer nu, het aanleggen is een groot drama!
Dus net maar niet zo eigenwijs geweest en gebeld, ga zo een kuurtje ophalen.
Hoop dat het snel opknapt!
Dus ik zeg, bel maar gewoon!

Groetjes Mirjam

ha Sandra,

Dacht gister ook, ik wacht nog wel even tot na het weekend.
Vannacht en vanmorgen leek het al een stuk erger in zijn mond en mijn tepels doen niet normaal zeer nu, het aanleggen is een groot drama!
Dus net maar niet zo eigenwijs geweest en gebeld, ga zo een kuurtje ophalen.
Hoop dat het snel opknapt!
Dus ik zeg, bel maar gewoon!

Groetjes Mirjam

Hoi Mirjam,
Mijn zus heeft het gehad en die nam toen zelf pure citroensap en door de borstvoeding kreeg mijn nichtje het ook binnen en was de spruw heel snel over.
Succes.
Groetjes, krista

hoi hoi

Ik heb gebeld omdat het erger werd, maar Kyan was niet ziek genoeg en kon het wel tot morgen wachten.....grrrrr fijn zo een huisartsenpost!!!!
Nu hoest en rochelt hij, en geeft groen slijm op, zo zielig...geen koorts!!!
Dus morgen maar ven naar de huisarts hem laten nakijken.

groetjes sandra

Terug
Bovenaan