Spruw.... :-(

Oke, ik ben er achter waarom Julia zulke kapotte billetjes heeft/had... Ze heeft voor het eerst van haar leven spruw!! Ze is 11 maanden, en heeft 4 tanden. Fijn hoor, als je dan van die gel in haar mondje moet smeren, 4 keer per dag!!!
Over temperamentvolle kindjes gesproken...ze gilt alles bij elkaar als je in haar mondje bezig bent.

Weet iemand van jullie hoe lang ze er meestal last van hebben? Gelukkig geef ik geen BV meer!

Liefs Marit

Heey,

Helaas ik ken het ook niet.
Ik wist zelf niet dat ze het op die leeftijd nog konden hebben.
Krijgt ze nog bv?
Ik dacht dat het alleen bij die hele kleintjes voor kwam...

Onze dochter vind het al vervelend als mama in haar mond wil kijken wat de "staat" is van haar tandjes.
Laat staan dat ik dat 4x per dag spul op moet smeren.
Druppels voor de tanden krijg ik haar mond ook niet in..ik doe het nu op haar speen voor dat ze gaat slapen en dat vind ze prima!
Ik weet niet of dat ook daarmee kan of dat het heel precies moet.

Hopelijk gaat het snel over.

Hoi,

Hier hebben we dat rond de 2de maand gehad. Voor dat wij er achter waren wat het was en via de huisarts een middeltje voorgeschreven hadden gekregen, was het snel over. Het was inderdaad een drama om het in te brengen en uiteindelijk hebben we het denk ik maar 1 of 2 dagen echt kunnen aanbrengen. Ik hoop dat het bij jouw kleine ook snel over is!

Groetjes, Esther

Na 1 dag smeren ziet het er al een stuk beter uit. Ook lukt het nu wel om in haar mond te smeren. Hopelijk hoeft het niet te lang...

Ze krijgt nu 2 maanden geen bv meer. Er was een ander kindje op het KDV die het had 2 of 3 weken geleden. Ik ben bang dat ze het daar van heeft gekregen.

Ze slaapt ineens wel een stuk meer overdag... Wel een handige bijkomstigheid.

Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs Marit

Terug
Bovenaan