Spruw

Bah... Rosalie en ik hebben spruw... De bv gaat daardoor een stuk minder prettig :'(! Overmorgen komt gelukkig de lactatiekundige langs, hopelijk kan zij wat voor me betekenen! Heeft één van jullie nog goede tips?
 
Vervelend zeg! Heb je al medicatie gekregen? Het is belangrijk om daar zsm mee te beginnen en dan zowel voor jezelf als voor je dochter. Verder alles goed ontsmetten wat ze in haar mondje krijgt (speen, lepeltjes voor vitaminedruppeltjes, maar ook speeltjes enz). En niet meteen stoppen als je denkt dat het over is, het lijkt eerder weg te zijn dan dat het echt weg is... Succes ermee!
 
Oei, da's vervelend.
Mijn dochter en ik hebben vorig jaar spruw gehad. Medicatie gekregen en pas na ruim 2 weken was het over.
Ik vond het zo ontzettend pijnlijk dat ik gestopt ben met bv.
Hopelijk deze keer geen spruw.

Sterkte!
 
Bij mij heeft het ook wel even geduurd voor het over was. Jasmijn was al ruim 4 maanden toen we het kregen en dan mag je geloof ik andere medicatie geven dan als ze nog heel klein zijn. De huisarts had eerst voorgeschreven wat ze vanaf de geboorte al mogen krijgen en dat werkte helemaal niet en toen een soort gel (weet geen namen meer) en toen was het na een paar dagen weg.
 
Daktarin-gel bedoel je? Dat mag zogenaamd pas vanaf 3 maanden inderdaad. De lactatiekundige is vandaag langs geweest en zij heeft me enorm geholpen, erg fijn. Ik hoop met miconazolcreme en nystatine er snel vanaf te zijn. Sowieso gaat het al wat beter na 3 dagen medicatie gelukkig!
 
Ik bedoel idd de Daktarin gel. Die heeft bij Jasmijn heel goed geholpen. De Nystatine deed helaas niets bij haar. Fijn dat het al wat beter gaat, hopelijk zijn jullie er snel helemaal vanaf!
 
Terug
Bovenaan