Spruw

Vanmorgen de huisarts even gebeld want ik denk dat Noa spruw heeft. Ik hoefde niet eens langs te komen, de assistent zei dat de symptomen bij spruw hoorde. Nu kan ik straks bij de apotheek iets voor haar ophalen, hopelijk gaat het snel over.

Ook gaf ze me de de naam voor iets voor bij mezelf (wat zonder recept is), hopelijk verdwijnt daar bij mij straks het branderige gevoel in m'n borsten bij en mogelijk nog meer pijntjes.

Hebben jullie er al last van gehad? Aangezien veel pasgeboren baby's dit krijgen?

Hier gelukkig niet.. Maar zorg ervoor dat je lang genoeg doorsmeert, schimmel is erg hardnekkig

Sterkte

Ik ben geen september mama, maar bij mijn oudste (welke eind van het jaar twee wordt) is wel spruw geconstateerd. Hij was toen 2 maanden oud en kreeg gewoon de fles. Wij hebben het medicijn af moet maken, is een kuur. Na een aantal dagen zag ik verbetering en dronk hij weer goed.

Ik weet wel dat als jij BV geeft dat jij ook jezelf moet behandelen anders zullen de klachten blijven, Dus netjes beiden behandelen. Succes!

die van mij [3 weken] heeft ook spruw ze heeft alweer haar 2 de kuur [nystatine] maar heb het idee dat het niet goed helpt.normaal schreven ze daktarin voor maar sinds een jaar mag dat niet meer bij zuigelingen omdat daar een keer een kind in gestikt is.hoop dat ik volgende week wat anders krijg.

Mmm ik heb er nog geen last van,af en toe wel steekjes maar daar blijft het bij.Wat zijn de symtonen precies? ik heb wel nogsteeds last van stuwing pfff.
Maar het blijft mooi die borstvoeding.

hallo,
ik ben een sept. 2010 mama en breek even in.
Blijf niet te lang modderen met spruw!
Een geweldig middel is gentiaan violet. Dit kan je bestellen bij eurolac.net.
succes ermee!

Bij onze zoon hebben we ook spruw ontdekt helaas. Vandaag huisartsenpost gebeld en we konden het recept Nystatine ophalen bij de apotheek. Vanmiddag voor de eerste keer aan onze kleine gegeven (viel me nog alles mee) en moet 4 keer per dag. Hoop dat hij er snel vanaf is want zijn fles drinkt hij niet goed op en dat is niet de bedoeling. Hopelijk slaat het spul snel aan en zijn we van deze problemen af.

Terug
Bovenaan