spruw

Iemand ook al spruw bij z'n kleintje geconstateerd??

Bij Lieke zag ik zaterdag de eerste stipjes spruw op haar onderlipje zitten.
Nu heeft het zich razend snel uitgebreid naar haar tongetje toe.
Morgen dus maar met haar naar de dokter toe!!
Word een drukke dag want we mogen ook naar het cb voor de eerste afspraak op het buro zelf.

Baal er best van dat ze spruw heeft aangezien we qua hygiene er heel goed op letten.
Iedere dag worden haar flessen/ speentjes allemaal gewassen in de vaatwasser.
Handen wassen voor de voeding maken enz, maar het lukt me helaas alleen niet altijd om de andere 2 kids voor te zijn.
Die komen dan heel lief haar speen brengen.
Maar hebben hem dan wel aan de verkeerde kant vast.

Hopelijk dat Lieke er sneller over heen is dan Mitchel want die had 3 kuurtjes nodig.

Ook al ik heb het vermoeden dat alina t,ook zag volgens myn 2 witte stipjes en ze drinkt met vlagen ook de fles slecht leeg k,kook elke dag de flesjes en speentjes uit dus daar ligt t,niet altyd aan ik zal morgen ook de dokter bellen

Als het goed is, hoef je voor spruw alleen te bellen en krijg je direct een recept en hoef je alleen naar de apotheek. Succes ermee! Groetjes van een augustusmamma

Mijn zoontje had dat ook toen hij nog baby was. Hij had toen geen last meer ma enkele dagen maar dan wel door middel van de gel!.had eerst eem drankje gekregen maar dat hielp totaal niet. Ik zou dis om de gel vragen. Die deed ik dan paar keer aan de fopspeen!

Mitchel heeft het ook gehad en daar kregen we ook het drankje (3x omdat het niet goed weg wou gaan) voor omdat ze de gel niet willen voorschrijven bij die hele kleintjes.
Omdat het voorgevallen is dat ze er bijna in stikte.

Hopelijk dat ze dat willen doen gelijk een recept uitschrijven maar ben bang dat ze dat niet willen.
Ze doen nog al moeilijk bij onze huisarts.

hoi dames,
ook bij iman zag ik spruw ,heefdt ook al twee kuren acher de rug .en echt pijnelijk als je moet voeden pijnelijke tepels krijg je er van.groetjes soubai,

Ff over het stikken: De gel is inderdaad dik. Ik gaf dan. Ook maar hele kleine hoeveelheden. Dus minder dan de voorgeschreven hoeveelheid. En dan gewoon vaker. En aan de fopspeen.!

Eline had 1 1/2 week geleden ook spruw. Ik vroeg het nog aan de kraamhulp, en die zei doodleuk, nee hoor dat is de melk. Savonds aan schoonma gevraagd en die zei spruw. vrijdags aan mijn ma gevraagd zei ook spruw. De dokter gebeld en zou savonds mee naar het dorp komen. Konden we er nog op een ander dorp om omdat ze het niet mee hadden gegeven. Nu 1 1/2 week later nog spruw in haar wangzakken. Van de week dus nog maar een keer de dokter bellen voor een herhalings recept.

Terug
Bovenaan