spugen 2

mijn dochtertje spuugt de voeding, ik heb al eerder een berichtje hierop gezet. wil er nog ff aan toevoegen dat ik echt alles geprobeerd heb.van er pap van maken,het koud proberen,er roosvicee doorheen doen, pauzes nemen/boertjes doen,geen tussendoortjes meer,de boterham vervangen voor een fles 's middags....niets werkt, de fles komt er iedere keer weer uit.ik wordt er een beetje moedeloos van en ben helemaal op van ideeen.help!!!
 
hoi,,, nou het lijkt erop dat ze gewoon die fles niet meer nodig heeft!!!! mijn dochter spuugde ook ontzettend veel echt veel!!!! doordat ik toen 2 flessen heb laten vervallen was het gelijk over,,, om welke fles gaat het???( welk tijdstip)?
 
Ik weet niet hoe oud je dochtertje is en hoeveel flessen ze nog krijgt misschien wat meer info als dat kan groetjes joyce mama van Mara zes en een halve maand
 
Hoi Pita,

Waarom probeer je niet eens een ander merk dan nutrilon? Je schreef dat ze van nutrilon 1 minder moest spugen, ik zou zeggen kijk eens wat ze met similac doet (dat hadden wij), of iets anders.

Je schreef dat je van nutrilon 1 er zo'n 200/300 ml op een dag in kreeg; die 300 is met 7 maanden wel genoeg hoor. Toen mijn dochtertje bijna 8 maanden was gingen wij nutrilon 2 proberen (zij kreeg nog bv), maar we kregen het er gewoon niet in. Ze verdomde het. Ik heb het er toen op het cb over gehad, en zij vonden 300 ml melkproducten op een dag genoeg voor haar leeftijd. Dat mocht ook karnemelk zijn: dat ging bij ons ook wel aardig, maar toen we Similac kochten, dronk ze dat zoveel beter dat we gestopt zijn met de karnemelk.

Verder kun je proberen haar een fles te geven, als ze nog niets anders heeft gegeten ('s ochtends vroeg), zodat ze niet te vol zit. De rest van de dag drinkt ze dan geen melk meer, of alleen een klein beetje.

Succes,
Michelle.
 
ik gebruik nu ook simulac.na aantal verschillende voedingen.en nog bleef ze spugen.ik heb er nutriton er door heen gedaan dat maakt het dikker.dat blijft op maag liggen.ik heb haar wagen en bed verhoogd.dit moest ik doen van cb.en als dat niet helpt is het misschien niet dat ze te veel krijgt? ik heb het gelukkig nu onder controle groot gedeelte.ze huilde er ook veel om.vaak kwam het nog naar boven,maar het bleef erin zitten.nu is dat ook minder.ze huilt nu ook minder.
 
ze is nu 7 maanden en lijkt de fles niet meer te willen maar als ze ze niet meer hoeft zijn alle problemen opgelost lijkt mij...nu kijken wat het consultatiebureau hier van vind.ze krijgt nu nog maar twee keer per dag een fles waaronder ook 's morgens vroeg.
ze lijkt er alleen maar misselijk van te worden en eet dan (op een lege maag na een nacht doorslapen)ook maar 100 cc.
maar bedankt voor de tips.had alleen alles al geprobeerd en het is nu bij mij een beetje op
 
Pita,

Je schreef ergens dat je dochter dus wel karnemelk drinkt. Dat lijkt me dan toch mooi. Met 7 maanden kreeg ik een sticker van het CB, waar op stond wat Ella hebben mocht, en karnemelk ipv opvolgmelk mag. Wel extra vitamine D geven.
Kijk ook eens op http://www.ouder-kindzorg.nl; onder 0-12 maanden hebben ze van allees en nog wat, ook een voedingsscheme voor 7 maanden. Zij gaan uit van twee flessen, maar echt het kan ook anders.

groetjes,
michelle.
 
Terug
Bovenaan