Spugen baby 2 weken

<p>Hee Meiden,</p><p>Ons meisje is nu ondertussen 2 weekjes. Helaas vind ik dat het spugen steeds meer word net na de flesvoeding we gebruiken standaard Kruidvat en mengen daar een beetje jbpm door. Heeft iemand tips? </p><p> </p>
 
Mijn zoontje spuugde ook heel veel rond 2 weken.. En had dan ook na 2 uur alweer honger omdat de helft er weer uit kwam. 
Ik geef zijn flesje nu in 3 etappes (3x boeren) en laat hem echt een half uur nog zakken voordat ik hem plat in zijn wieg leg. Ook heb ik de wieg echt overdreven hoog aan het hoofdeind en probeer ik met verschonen voor de fles ook altijd zijn hoofdje iets hoger dan de rest.
 
Dit heeft allemaal best goed gewerkt. Het duurt iets langer maar die fles blijf er hier op een klein Mondje na helemaal in.
Succes ik hoop dat dit voor jou ook werky. 
 
 
Wij zijn  bij ons zoontje na 2 weken ook begonnen met johannesbroodpitmeel, dit omdat hij ook na elke voedig moest spugen. Dit werkt bij hem heel goed, (nu 7 weken). Je zou misschien wat meer jbpm kunnen toevoegen om het nog wat dikker te maken? Wij hebben zelf niet naar de verhouding gekeken die op de verpakking stond want daarmee bleef hij spugen. 
We zitten nu op een fles van 150cc water en dan met 2 scheppen jbpm. Wij hebben difraxflessen met de M speen. Met de S speen kreeg hij er niks meer uit.
Weet niet hoe groot bij jullie de flessen nu zijn?
 
Ik heb de dr, brown fles. Met speen 1 spuugde ze ook veel. Heb nu prematuur speen er op gedaan. Drinkt nu veel rustiger en spuugt nu veel minder.
Deze week 1 weer geprobeerd, direct weer spugen.
 
Terug
Bovenaan