spugen door voeding?

hoi , onze zoon is nu 11 weken. We dachten dat we een hongerige baby hadden. Nutrilon forte gemengd met de standaard 1 want die hadden we al. Ook dronk hij erg snel. Toen johannes broodpitmeel erdoor. Huilen,  en krampjes...tja komt vast door het johannes broodpitmeel. Gestopt met jhbp, weer spugen ook oude melk. Tja zou de forte te zwaar op de maag zijn? Blijkt achteraf dat we tim teveel gaven 180 (hij dronk de fles altijd leeg binnen 20 min)...zijn darmpjes konden het blijkbaar niet aan. (oooo wat voelde ik me schuldig) maar nu krijgt hij 150 (1 schep forte en 4 standaard)en idd geen krampjes meer. Maar nu spuugt hij weer zoveel, ook slikt hij het weer door. vaak na de voeding de hik, hoesten, vuistje in de mond willen stoppen... moet ik dan maar overstappen of de nutrilon a.r voeding? ....
 
<p style="text-align: left;">Hoi. Ik zou als ik jou was even het cb bellen. Dit lijkt op reflux. Hoe vaak krijgt hij de fles? Mijn zoontje heeft er ook last van. Wij dikken zijn voeding nu in met jbpm. Al eerder geprobeerd maar toen kreeg hij er krampen van. Nu met een half lepeltje per 12oml opgebouwd. Zitten nu op heel lepeltje. En gaat goed. Spugen is veel minder. Hij krijgt nog 7 flessen zodat hij minder per keer drinkt. Groetjes. S</p>
 
<p style="text-align: left;">5x de fles. Ben maar weer gestart met nutriton...hij spuugt idd minder...het slijmt meer. Heb het idee dat hij hier meer last van heeft...boeren duurt ook langer... zo lastig... misschien toch maar de nutrilon ar proberen?  Nutriton zit ook zoveel spul bij in dan alleen maar jhbpm....en pure jhbpm vind ik ook niet zo.n succes. Zal volgende bezoek cb het eens voorleggen</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Terug
Bovenaan