Spugen en bloedneus

<p>Hi ladies,</p><p>Ik heb wat hulp nodig. Ik ben 19 weken zwanger en nog steeds erg ziek. </p><p>Daar heb ik me nu maar bij neergelegd, maar zojuist moest ik weer zo erg overgeven dat het voelt alsof mn maag is gescheurd en heb ik er erge bloedneus bij. Heeft iemand hier ervaring mee en is dit gevaarlijk? Ik weet dat je je hoofd niet naar achter moet doen met bloedneuzen, maar telkens als ik overgeef komt het weer terug. Met niezen ook trouwens.</p><p>Erg onsmakelijk  excuus hiervoor maar misschien heeft iemand een tip voor mij?</p><p>Dank alvast</p>

Heyhey

Ik heb teen ervaring  met het spugen maar wel mer de bloedneuzen  in mijn zwangerschap 
Dit komt schijnbaar  door dat je aderen sneller kunnen knappen in je zwangerschap  doordat je meer bloed in je lichaam hebt ofzoiets. 
Ik las dat je bloedneuzen door vitamine c kon verminderen 
Ik heb toen bruistabletten gekocht met vitamine c en ik was er vanaf  wellicht  helpt dit ook bij jou ?

Ik neem al regelmatig die bruistabletten en ik slik ook Davitamon mama. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik soms wel eens een dag vergeet. Misschien moet ik daar strakker op letten. Dank voor je tip!

Hier ook niet hoeven spugen gelukkig, maar wel veel bloedneuzen gehad. Vooral na niezen en neus snuiten. Dus als er druk op stond (net als bij het spugen). Volgens de verloskundige kan het totaal geen kwaad en heeft het idd te maken met betere doorbloeding en de extra druk op je vaten doordat je nu twee liter bloed extra hebt. Irritant is het wel...

Hier geen bloedneuzen, maar wel veel overgegeven. Heb je hier al maatregelen in genomen? Ik heb bij beide zwangerschappen medicatie gekregen tegen misselijkheid en overgeven, dat hielp enigszins. Uiteindelijk in mn tweede zwangerschap ook in het ziekenhuis opgenomen wegens uitdroging. Ik zou het wel in de gaten houden, eventueel een keer naar het ziekenhuis. Het was niet leuk, maar het heeft mij wel geholpen om even opgelapt te worden daar. Met een bloedneus idd niet je hoofd naar achteren, want anders krijg je al dat bloed weer binnen en daar kun je ook zwaar misselijk van worden en van gaan overgeven. Je doorbloeding is beter en je hebt meer bloed in je lichaam, waardoor het nu meer lijkt. Informatie bij de VK inwinnen?

Ja ik ben vanaf week 5 al ziek en helaas ook al in het ziekenhuis geweest wegens uitdroging. Heb ook al verschillende medicatie geprobeerd, helaas zonder succes. Ik ben nu begonnen met acupunctuur. Hopen dat dat aanslaat. Dank voor je tip in ieder geval!

Terug
Bovenaan