spugen en boeren?

Hoi,
Ik vroeg mij af of jullie kindjes wel boeren tijden de fles?
Onze Lizzy boert gewoon niet!!! wil alleen maar die fles leeg drinken...wel laat ze veel scheetjes ( dankzij infacol!!) dus het komt er toch wel uit gelukkig..ook spuugt ze sinds vandaag veel....herkenbaar voor jullie?

Groetjes,
Juanita

nee voor mij niet.als hugo de fles drinkt dan kan hij heel onrustig worden en dan moet hij boeren. spugen doet hij nooit! (tot nu toe dan hihi kan nog komen natuurlijk) het spugen kan misschien iets 1maligs zijn of dat er melk op de boer ligt snap je?

Die van mij spoegt bij de borst en de fles. Bij de fles wel wat minder. Tussendoor laat hij meestal een boertje maar ook niet altijd. Wij hebben avent flessen. De ene keer spuugt hij veel en de andere keer alleen een mondje. Ik heb het gewoon geaccepteerd dat ik 3x per dag nieuwe kleren aan mag doen (bij mezelf en hem).

Maar schijnbaar helpt johannesbroodpitmeel ook. Van Nutriton. Dat doe je door zijn flesje en zorgt ervoor dat het beter op de maag blijft liggen.

Thijs spuugt af en toe. Meestal een mondje.
Boeren duurt ook erg lang bij hem, maar hij drinkt binnen de 10 minuten zijn fles leeg. Volgens het cb hoeft hij dan niet te boeren omdat er geen valse lucht bij komt. Onzin volgens mij, want na 15 minuten komt er dan alsnog een boertje.

Hoi hoi,
Tymo laten we boeren als ie zn fles op heeft, maar ook als hij aan de borst drinkt(hij drinkt met een tepelhoedje). Sinds 2 weken spuugt hij ook regelmatig. tja niks aan te doen he. Schijnt ook te zijn dat ze spugen als het maagje een beetje te vol zit. Wij gebruiken ook infacol en dat helpt hem ook wel goed om de valse lucht er uit te werken. Scheelt ook enorm veel krampjes bij hem!
Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan