<p>Hallo iedereen,</p><p>Ik wil graag weten of er ouders zijn met kindjes die ook last hebben van heel veel spugen en zoveel waardoor het kindje echt pijn heeft.</p><p>Onze zoon is nu 6.5 week oud en spuugt veel. Dit is iets waar we ons geen zorgen over maken, maar het blijft aanhouden. Sinds vorige week gestart met A.R. (anti ruflex) voeding. Hierdoor veel diaree wat opzich ook normaal is. Maar het spugen bleef aanhouden. Afgelopen week naar de huisarts geweest voordat we het weekend in gingen. En hij heeft nog extra Johannespitbroodmeel voorgeschreven. Hier direct mee gestart. Ik dacht yes het werkt, niet meer spugen. Maar helaas vandaag weer spugen, het is alleen nu zo mega dik dat het er niet makkelijk uit stroomt waardoor hij er half in stikt. </p><p>Ook heeft hij veel pijn na het drinken van zn fles, smekt de hele dag, vaak mondje terug in zn mondje wat hij weer inslikt en dan hoest. </p><p>Zijn er ouders die dit bekent voorkomt en hebben jullie tips wat ik kan doen het is zo zielig hem pijn te zien hebben. </p><p> </p>